掃呢頁CODE去手機

2016年11月20日 星期日

【入行17年】李嘉徒手劈榴槤爆缸最經典 __,李嘉徒,

李嘉-又一個勵志系列。今晚喺無綫台慶奪得一百萬港元現金加獎品嘅李嘉,原來不經不覺入行已經十七年。今年34歲嘅佢,近年喺無綫多數做壞人角色,今年佢仲有個代表角色,就係劇集《城寨英雄》入面嘅壞人「馮夏滿」,喺劇入面,佢生吞雞蛋欲強姦林頴彤一幕,仲令人留下深刻印象,唔少網民仲讚佢演技超班。六歲開始習武擁有武功底子嘅佢,其實六歲已經開始習武,今年四月同藝人陳煒出席無綫劇集《火線下的江湖大佬》活動時,為宣傳 ...




其他影片:>>






李嘉-又一個勵志系列。

今晚喺無綫台慶奪得一百萬港元現金加獎品嘅李嘉,原來不經不覺入行已經十七年。今年34歲嘅佢,近年喺無綫多數做壞人角色,今年佢仲有個代表角色,就係劇集《城寨英雄》入面嘅壞人「馮夏滿」,喺劇入面,佢生吞雞蛋欲強姦林頴彤一幕,仲令人留下深刻印象,唔少網民仲讚佢演技超班。

六歲開始習武

擁有武功底子嘅佢,其實六歲已經開始習武,今年四月同藝人陳煒出席無綫劇集《火線下的江湖大佬》活動時,為宣傳徒手劈榴槤劈到流血,雖然受傷,但佢仍然表現專業,成為一時佳話。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!