掃呢頁CODE去手機

2016年11月20日 星期日

畫面震撼!張秀文喪谷無敵導彈胸 __,張秀文,

張秀文今日谷到盡呀!「無綫新一代咪神」張秀文出席無綫台慶,她以藍色超性感舞衣上陣,毫不吝嗇展示其導彈上圍,但稍為失色的是她谷出高低胸,有點兒殺風景!張秀文透露戰衣乃稍後演出肚皮舞項目時的舞衣,屆時將與高海寧、陳煒、陳自瑤等同台獻舞技!瞓覺時間都冇問到事前有否為演出操弗身形?秀文謂:「冇呀!因為呢排都要拍《同盟》同《學是學非》,連瞓覺時間都冇,本來都有少少肥,但排舞都排到自己瘦番晒!(係咪老師偏心揀 ...


張秀文今日谷到盡呀!

「無綫新一代咪神」張秀文出席無綫台慶,她以藍色超性感舞衣上陣,毫不吝嗇展示其導彈上圍,但稍為失色的是她谷出高低胸,有點兒殺風景!張秀文透露戰衣乃稍後演出肚皮舞項目時的舞衣,屆時將與高海寧、陳煒、陳自瑤等同台獻舞技!

瞓覺時間都冇

問到事前有否為演出操弗身形?秀文謂:「冇呀!因為呢排都要拍《同盟》同《學是學非》,連瞓覺時間都冇,本來都有少少肥,但排舞都排到自己瘦番晒!(係咪老師偏心揀件最性感舞衣畀你?)唔係,我呢件都唔係最爆!(同另一位『咪神』高海寧對撼?)唔係,之前同佢都合作過拍劇,大家唔同比例,唔同身形,各有各靚。(一陣諗住震爆舞台?)唔係,係有啲震嘅動作,不過唔想大家焦點放喺身材上面囉!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!