掃呢頁CODE去手機

2016年11月26日 星期六

華姐2017:真係有23吋?陳凱琳晒激瘦火辣蠻腰 __,凱琳,華姐,陳凱琳,

陳凱琳大露腰上陣,佢話自己有23吋腰㗎!無綫今日在馬來西亞進行《2017國際中華小姐競選》記者會,節目及製作副總經理杜之克,宣布決賽將於明年1月15日在馬國雲頂世界舉行,是華姐首次飛出香港舉辦,影星楊紫瓊將擔任評判之一。2013年港姐兼2014年國際中華小姐冠軍陳凱琳、2013年國際華裔小姐亞軍陳楚寰及Astro2016國際華裔小姐林宣妤,以及蔡思貝、劉佩玥、呂慧儀、黃智雯等今日都有亮相記者會。嘆 ...


陳凱琳大露腰上陣,佢話自己有23吋腰㗎!

無綫今日在馬來西亞進行《2017國際中華小姐競選》記者會,節目及製作副總經理杜之克,宣布決賽將於明年1月15日在馬國雲頂世界舉行,是華姐首次飛出香港舉辦,影星楊紫瓊將擔任評判之一。2013年港姐兼2014年國際中華小姐冠軍陳凱琳、2013年國際華裔小姐亞軍陳楚寰及Astro 2016國際華裔小姐林宣妤,以及蔡思貝、劉佩玥、呂慧儀、黃智雯等今日都有亮相記者會。

嘆時光飛逝

身穿露腰裝的陳凱琳(Grace)表示多年來都保持23吋腰,她說:「我骨架細,都唔使點減肥,平時拍劇壓力大,都會照食甜品減壓,尋日嚟到都照食嘢。」講到已榮升師姐,她直言時光飛逝:「呢幾年發展都幾好,雖然係有高有低,但自己都盡力做。(有咩Tips畀師妹?)選港姐同華姐唔同,選得華姐個個都係冠軍,應該抱交朋友心態,去享受去放鬆。」

睇好馮盈盈林宣妤

今年馮盈盈將代表香港出戰,林宣妤則代表馬國,Grace直言睇好這兩位佳麗:「希望佢哋都有名次,佢兩個有內涵又有外表。(覺得兩個邊個好啲?)好難講,佢兩個都好識表達自己,亦都好謙卑。(有咩改進?)可以再幽默啲,依家觀眾喜歡佳麗真,可能會仲加分。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!