掃呢頁CODE去手機

2016年11月26日 星期六

《致命復活》:【最期待畫面】譚凱琪「致命」半裸戲超激 __,致命復活,譚凱琪,

譚凱琪今次真係豁出去呀!無綫台慶劇《致命復活》播出近一星期,劇情緊湊,收視愈戰愈勇!繼郭晉安的野人Look、陳庭欣(Toby)的一秒姦殺戲及萬綺雯勇救安仔等緊張情節後,下周一將播出譚凱琪(Zoie)為了查案與王浩信假扮夫妻的戲份。劇情講述Zoie在越南穿比堅尼到沙灘曬太陽,卻遭情敵何雁詩整蠱,被脫去比堅尼上衣、僅以毛巾遮胸的她最後要落荒而逃,場面搞笑又香艷,相信該幕繼Toby的一秒姦殺戲後,將成為 ...




其他影片:>>






譚凱琪今次真係豁出去呀!

無綫台慶劇《致命復活》播出近一星期,劇情緊湊,收視愈戰愈勇!繼郭晉安的野人Look、陳庭欣(Toby)的一秒姦殺戲及萬綺雯勇救安仔等緊張情節後,下周一將播出譚凱琪(Zoie)為了查案與王浩信假扮夫妻的戲份。

劇情講述Zoie在越南穿比堅尼到沙灘曬太陽,卻遭情敵何雁詩整蠱,被脫去比堅尼上衣、僅以毛巾遮胸的她最後要落荒而逃,場面搞笑又香艷,相信該幕繼Toby的一秒姦殺戲後,將成為另一「潛力洗版」場面!

Zoie:真空上陣

其實Zoie鮮有在螢幕前穿比堅尼晒身材,對於首次拍攝半裸戲,她坦言非常尷尬:「拍嗰陣現場大約有30幾個工作人員同20幾個途人,雖然黐晒膠紙,但始終係真空上陣,感覺有啲尷尬!不過做演員要專業,都會盡量配合角色同劇本需要。(接受到更性感演出?)淨係露背脊,我OK嘅!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!