網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月2日 星期三

黎海珊爆愛追劇 楚原83歲慶生眾星拱照 __,楚原,慶生,

楚原83歲生日,一眾好友為他慶祝!資深影視強人楚原83歲生日,他與名伶太太南紅昨晚在尖沙咀一酒家筳開六席舉行生日會,好友黎海珊、王晶、盧宛茵、余安安、唐佳、雪妮、文雪兒、狄龍、顧冠忠等出席飯局,為他慶生。《偽裝者》好睇過《琅琊榜》曾於無綫劇集《卡拉屋企》飾演楚原女兒的黎海珊,接受《東網》訪問表示楚原叔精神非常好,爆對方現時愛上追劇:「佢精神好好,佢一見到我,就向南紅姐話我係佢嗰女,佢仲記得《卡拉屋 ...


楚原83歲生日,一眾好友為他慶祝!

資深影視強人楚原83歲生日,他與名伶太太南紅昨晚在尖沙咀一酒家筳開六席舉行生日會,好友黎海珊、王晶、盧宛茵、余安安、唐佳、雪妮、文雪兒、狄龍、顧冠忠等出席飯局,為他慶生。

《偽裝者》好睇過《琅琊榜》

曾於無綫劇集《卡拉屋企》飾演楚原女兒的黎海珊,接受《東網》訪問表示楚原叔精神非常好,爆對方現時愛上追劇:「佢精神好好,佢一見到我,就向南紅姐話我係佢嗰女,佢仲記得《卡拉屋企》,將我介紹畀佢太太識。佢依家仲成日追劇,咩劇都追。佢仲問我有冇睇《琅琊榜》,話依家播嗰套《偽裝者》仲好睇,仲講埋咩班底添!」

南紅恩愛 場面溫馨

同場的王晶導演亦對楚原讚不絕口,對方於席上閒話家常,緬懷過去。至於章國明導演則於網上晒合照,當中見到眾人圍住坐正中間的壽星楚原,太太南紅就在旁邊恩愛相伴,場面溫馨!而章國明亦留言稱自己等足一年,終於又與各位「大俠」及「女俠」見面。

余安安擁抱合照

而年屆83歲的楚原留了一頭長長白髮和白鬚,精神相當不錯。而在楚原執導的電影《倚天屠龍記》中餘演周芷若的余安安甫抵生日會即擁抱楚原合照,祝賀生日快樂:「今晚絕對需要集郵!實在太耐冇見的朋友!曾幾何時,拍過很多套他的經典作品!祝楚原導演生日快樂,身體健康!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!