掃呢頁CODE去手機

2016年11月19日 星期六

「胸光」賀台慶 陳煒傅嘉莉鬥激凸 __,傅嘉莉,陳煒,

兩個都好搏呀!之前揚言賣身無綫50年嘅傅嘉莉(Kelly),以超性感裝束出席無綫《萬千星輝賀台慶》活動。穿上白色低胸裙的她、力谷4吋事業線,非常進取!對於打扮如此性感,Kelly謂:「都要揀場合,今日係公司大日子,同埋都想展示自己努力練番嚟嘅身形。(谷胸唔驚走光?)唔會,條裙好啱身,但大動作就要小心啲。」而首度參與無綫盛事的她為隆重其事,除了性感上陣外,更配上價值200萬港元的首飾,笑指儼如孭了一 ...


兩個都好搏呀!

之前揚言賣身無綫50年嘅傅嘉莉(Kelly),以超性感裝束出席無綫《萬千星輝賀台慶》活動。穿上白色低胸裙的她、力谷4吋事業線,非常進取!對於打扮如此性感,Kelly謂:「都要揀場合,今日係公司大日子,同埋都想展示自己努力練番嚟嘅身形。(谷胸唔驚走光?)唔會,條裙好啱身,但大動作就要小心啲。」而首度參與無綫盛事的她為隆重其事,除了性感上陣外,更配上價值200萬港元的首飾,笑指儼如孭了一棟樓的首期上身。

而全場唯一能夠與傅嘉莉匹敵的,應是42歲的陳煒。出名「寶刀未老」的她,勁谷湯碗胸艷壓群芳,養眼度絕對不輸拚搏型傅嘉莉。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!