掃呢頁CODE去手機

2016年11月19日 星期六

陳庭欣晒蜜桃胸賀台慶 網民嗌正 __,庭欣,陳庭欣,

陳庭欣真係冇得輸!今日係萬千星輝台慶,呢個大日子,一班女藝人當然要着到靚一靚,準備今晚嘅盛事!有蜜桃胸之稱嘅陳庭欣(Toby)傍晚時分就開始化妝整頭,佢仲上載咗張相寫住:「大家都在忙著(着)扮靚靚呢~」仲留言話辛苦晒佢嘅化妝師、髮型師同身處北京嘅星級Stylist。見Toby條晚裝裙係中空款式,將佢嘅豐滿上圍表露無遺,睇到網民大嗌:「線,全部都係線。」即係事業線呀!而身為主持人嘅鄭裕玲(DoDo) ...


陳庭欣真係冇得輸!

今日係萬千星輝台慶,呢個大日子,一班女藝人當然要着到靚一靚,準備今晚嘅盛事!有蜜桃胸之稱嘅陳庭欣(Toby)傍晚時分就開始化妝整頭,佢仲上載咗張相寫住:「大家都在忙著(着)扮靚靚呢~」仲留言話辛苦晒佢嘅化妝師 、髮型師同身處北京嘅星級Stylist。見Toby條晚裝裙係中空款式,將佢嘅豐滿上圍表露無遺,睇到網民大嗌:「線,全部都係線。」即係事業線呀!

而身為主持人嘅鄭裕玲(DoDo)都要上載同陳貝兒嘅合照,仲留言:「We are half ready!(我們準備好一半了) 」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!