掃呢頁CODE去手機

2016年11月11日 星期五

家鄉臨沂領婚證!鍾麗緹孖老公咀嘴放閃 __,鍾麗緹,鍾麗,

好閃呀!!!現年46歲嘅性感女神鍾麗緹喺11月8日再披嫁衣,同細佢12年嘅張倫碩於北京搞婚宴。今日係11月11日光棍節,佢哋就特登揀喺早上11:11,於張倫碩嘅家鄉山東臨沂簽紙領婚證,出席嘅賓客有雙方家人以及親朋好友,場面勁熱鬧!對比擺酒當日嘅衣着,鍾麗緹同張倫碩今日嘅衣着就顯得樸素得多,兩人手上戴着結婚戒指,一齊打手指印之餘,仲甜蜜咀嘴,認真幸福!領證後,鍾麗緹喺微博晒出同老公影嘅一系列閃爆合照 ...


好閃呀!!!

現年46歲嘅性感女神鍾麗緹喺11月8日再披嫁衣,同細佢12年嘅張倫碩於北京搞婚宴。今日係11月11日光棍節,佢哋就特登揀喺早上11:11,於張倫碩嘅家鄉山東臨沂簽紙領婚證,出席嘅賓客有雙方家人以及親朋好友,場面勁熱鬧!對比擺酒當日嘅衣着,鍾麗緹同張倫碩今日嘅衣着就顯得樸素得多,兩人手上戴着結婚戒指,一齊打手指印之餘,仲甜蜜咀嘴,認真幸福!

領證後,鍾麗緹喺微博晒出同老公影嘅一系列閃爆合照,仲留言:「我們在臨沂登記現在是正式的張先生&張太太」真係恭喜晒!

_________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!