掃呢頁CODE去手機

2016年11月11日 星期五

【等到喇!】天貓燒人仔 陳奕迅梁朝偉壓軸登場 粉絲勁high __,梁朝偉,陳奕迅,朝偉,

一年一度嘅「2016天貓11.11狂歡夜」今晚喺深圳舉行,呢個晚會請咗好多嚟自世界各地嘅知名人士,最重量級嘅嘉賓,就梗係英國萬人迷碧咸(DavidBeckham)同佢太太Victoria、前NBA籃球巨星拜恩,其他嘉賓就仲有台灣女星林志玲、王祖藍夫婦、韓國男團EXO成員LAY、f(x)成員Victoria及美國樂隊OneRepublic等。不過最令人期待嘅,當然仲有陳奕迅同梁朝偉,著住綠色外套嘅E ...


一年一度嘅「2016天貓11.11狂歡夜」今晚喺深圳舉行,呢個晚會請咗好多嚟自世界各地嘅知名人士,最重量級嘅嘉賓,就梗係英國萬人迷碧咸(David Beckham)同佢太太Victoria、前NBA籃球巨星拜恩,其他嘉賓就仲有台灣女星林志玲、王祖藍夫婦、韓國男團EXO成員LAY、f(x)成員Victoria及美國樂隊One Republic等。不過最令人期待嘅,當然仲有陳奕迅同梁朝偉,著住綠色外套嘅Eason,今次唱咗電影《擺渡人》的主題曲《讓我留在你身邊》,結果令到在場人士好興奮,但係之後令現場觀眾忍唔住尖叫嘅,就係Eason介紹梁朝偉出場,之後佢講咗一段《什麼是擺渡人》嘅說話。雖然劉嘉玲講過話陳奕迅最近同張學友做唱歌老師,搞到現場觀眾個個都以為偉仔會唱歌,結果梗係、好失望呀!

(微博圖片) (微博圖片) 偉仔出場嗰陣,台下有好多歡呼聲。(微博圖片)
(微博圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!