掃呢頁CODE去手機

2016年11月12日 星期六

與傅明憲陳彥行封無綫五美 彭子晴轉行做保險 __,無綫,陳彥行,傅明憲,彭子晴,



其他影片:>>






彭子晴依舊咁青春,大台當年力捧佢為「無綫五美」果然冇睇錯! 無綫五虎聽得,五美大家就可能少聽啲!喺90年代,大台就欽點傅明憲、陳彥行、姚瑩瑩、彭子晴同曹眾做「無綫五美」。彭子晴亦因為咁拍過唔少大制作,好似《壹號皇庭》、《天地男兒》等等。不過,令觀眾留下深刻印象嘅一定係《真情》。唔做大台,轉過去亞視一段時間,之後淡出娛樂圈,彭子晴就轉行做保險。其餘嘅美人,有部份仲留喺娛樂圈發展,好似姚瑩瑩仍舊會拍劇 ...


彭子晴依舊咁青春,大台當年力捧佢為「無綫五美」果然冇睇錯! 無綫五虎聽得,五美大家就可能少聽啲! 喺90年代,大台就欽點傅明憲、陳彥行、姚瑩瑩、彭子晴同曹眾做「無綫五美」。彭子晴亦因為咁拍過唔少大制作,好似《壹號皇庭》、《天地男兒》等等。

不過,令觀眾留下深刻印象嘅一定係《真情》。唔做大台,轉過去亞視一段時間,之後淡出娛樂圈,彭子晴就轉行做保險。其餘嘅美人,有部份仲留喺娛樂圈發展,好似姚瑩瑩仍舊會拍劇,行姐陳彥行就在電台開咪做主持。傳明憲就熱心公益,做上流人士。至於曹眾,做商界女強人兼係浙江省政協。

生活個個有唔同,唯一相同嘅地方就係,五個都仲係咁靚囉!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!