掃呢頁CODE去手機

2016年12月22日 星期四

【兒童不宜】「如果你愛我,你發射啦!」肉搏25秒 杏兒半裸被姦硬Cut __,杏兒,胡杏兒,

大台近年「姦」出人氣,係姦唔係奸。好似之前《巨輪II》有獸父吳岱融想姦養女陳凱琳、《致命復活》又有一秒輪姦陳庭欣,原來被「雪藏」3年嘅《巾幗梟雄III之諜血長天》亦有唔少重口味場面,當中杏兒最慘慘豬,有幾集都要大露玉背,仲要次次都係床上戲/被姦戲,超出晒電視尺度。學劇評界KOL「620」話齋,《巾幗III》咁多場強姦戲,係「花盡心思人力物力去拍」,就「連張枱會搖」同「推進」都拍埋,但係唔好意思,喺 ...


大台近年「姦」出人氣,係姦唔係奸。好似之前《巨輪II》有獸父吳岱融想姦養女陳凱琳、《致命復活》又有一秒輪姦陳庭欣,原來被「雪藏」3年嘅《巾幗梟雄III之諜血長天》亦有唔少重口味場面,當中杏兒最慘慘豬,有幾集都要大露玉背,仲要次次都係床上戲/被姦戲,超出晒電視尺度。學劇評界KOL「620」話齋,《巾幗III》咁多場強姦戲,係「花盡心思人力物力去拍」,就「連張枱會搖」同「推進」都拍埋,但係唔好意思,喺myTV SUPER有,喺翡翠台,得一秒,sorry係一秒都唔夠。而呢個一秒都唔夠嘅輪姦女主角,毫無疑問,係胡杏兒。黎耀祥同胡杏兒主演嘅《巾幗III》去到第二集已經大灑鹽花,故事背景講三十年代末日軍侵華,一批清朝皇帝遺留的四十噸黃金惹起爭奪,由游擊隊隊長江尚紅(黎耀祥)同間諜張寄生(胡杏兒)喺廣州發生嘅情愛故事,當中有唔少侵華情節。前日播出第二集講張寄生同周細雞(蕭正楠)自細青梅竹馬,點知日軍去到佢哋條村,蕭正楠帶胡杏兒一家三口逃走,中途遇到一個日軍,杏兒險被姦,細雞為救杏兒殺咗個日軍。有網民就認得扮日軍呢個人就係《三五成群》中演神仙B嘅蔡堅成,佢句對白「俊,邊X度俊?」成為網民熱門用嘅cap圖角色,令人印象深刻。再講番劇情先,之後一隊日軍路過聽到槍聲,就追捕杏兒一家三口,點知日軍殺咗杏兒阿爸同細佬,杏兒都係走唔甩,打暈咗佢再捉入屋姦污。咁大台播出嘅版本……杏兒半裸被姦場面就冇播出街,但網上早已流傳出完整版,杏兒同演日軍嘅黃子恆呢場肉搏戲足足25秒,包括黃子恆係咁捽杏兒玉背,從後推進……昏迷嘅杏兒醒番,企圖反抗,最終不敵,慘遭凌辱。呢個咁慘不忍睹嘅版本,喺大台當然cut晒啦,最終只係見黃子恆落樓梯,同杏兒露香肩,彈起身開槍射殺黃子恆。噚晚仲有兩個幾好笑嘅場面……其實場口係好悲情。包括黎耀祥望住心上人淑君(楊卓娜)張相時,憶起當日女方遭日軍挾持、自己要親手炸死佢嘅場面——當時楊卓娜臨死前只有一個要求,就係:「咁多年以嚟,你都未同我講過你愛我!其實我心裡面只係想你講一聲你愛我!尚紅!雖然我哋兩個未成親,但我心入面,我呢一世都係你嘅人!我只係希望你同我講一聲你愛我!就算我依家死我都唔會後悔0架!唔好喊呀!喺我心入面,你係我嘅英雄!係所有人嘅英雄!你發射唔好理我,你救唔到我0架喇!你再唔發射,其他人都要犧牲0架喇!如果你真係愛我,你發射!你發射」然後黎耀祥痛苦萬分地講「我永遠都愛你!」,向楊卓娜發射火箭炮……即係咁,監製李添勝同楊卓娜都知道你班網民蠱惑0架喇,所以楊每句對白都係加個「發」字喺「射」字前面,但網民自動自覺篩走個「發」字……嗯另一場重口味係,黎耀祥被炸傷致內出血,仲發高燒,杏兒二話不說,「含水導入他口中」——睇字面已經好有畫面,係咪?

杏兒被擄,呢次冇事(《巾幗III》電視截圖) 不過就咁…(《巾幗III》電視截圖) (《巾幗III》電視截圖)
瞓地嗰個係細雞——杏兒老公蕭正楠(《巾幗III》電視截圖) 為救杏兒搞成咁(《巾幗III》電視截圖) 神仙B(《巾幗III》電視截圖)
其他唔交代喇,總之就係咁…(《巾幗III》電視截圖) (《巾幗III》電視截圖) 黃子恆幫杏兒推背…(《巾幗III》電視截圖)
被打格的當然是杏兒。尺度太大唔出得。(《巾幗III》電視截圖) 杏兒羞憤欲自殺(《巾幗III》電視截圖) 祥仔都有咁諗過(《巾幗III》電視截圖)
楊卓娜出場…(《巾幗III》電視截圖) (《巾幗III》電視截圖) 「其實我心裡面只係想你講一聲你愛我!」(《巾幗III》電視截圖)
(《巾幗III》電視截圖) 「如果你真係愛我,你發射!你發射」(《巾幗III》電視截圖) 視帝級表情(《巾幗III》電視截圖)
然後…(《巾幗III》電視截圖) (《巾幗III》電視截圖) 再沒有然後…(《巾幗III》電視截圖)
(《巾幗III》電視截圖) 祥仔受傷(《巾幗III》電視截圖) (《巾幗III》電視截圖)
(《巾幗III》電視截圖) 飲唔到水(《巾幗III》電視截圖) 於是杏兒諗到用呢招(《巾幗III》電視截圖)
嗯嗯…(《巾幗III》電視截圖) (《巾幗III》電視截圖)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!