網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月24日 星期六

為生仔而結婚 35歲陸詩韻:唔再嘥時間 __,詩韻,陸詩韻,李詩韻,

何紫綸為陸詩韻預祝生日。藝人陸詩韻(Sharon)本月29日36歲生日,名模兼娛樂公司老闆何紫綸(Ann)為她預早慶祝,率先送上生日驚喜兼食聖誕大餐,Sharon大感驚喜,生日願望是身體健康同工作順利,她說:「生日要開工,因為好意頭,愈做愈有。(感情?)了解中,唔想再嘥時間,唔介意同居,要生小朋友先會結婚。」何紫綸豐收年Sharon直言2016得過得一般,投資的生意都未有好大收穫,希望2017有好 ...




其他影片:>>






何紫綸為陸詩韻預祝生日。

藝人陸詩韻(Sharon)本月29日36歲生日,名模兼娛樂公司老闆何紫綸(Ann)為她預早慶祝,率先送上生日驚喜兼食聖誕大餐,Sharon大感驚喜,生日願望是身體健康同工作順利,她說:「生日要開工,因為好意頭,愈做愈有。(感情?)了解中,唔想再嘥時間,唔介意同居,要生小朋友先會結婚。」

何紫綸豐收年

Sharon直言2016得過得一般,投資的生意都未有好大收穫,希望2017有好的回報,並透露明年會回無綫拍劇,努力搵錢。而Ann直言今年是豐收的一年,她說:「今年實現夢想有自己公司,而且出咗人生第一本自傳教人扮靚,下一個目標就係生仔,擁有完滿家庭。」

陸詩韻

髮型:KK@Attitude Salon

化妝:Joe Wong

場地:Princess公主cafe

何紫綸

髮型、化妝:Owen@zoeychin beauty

服裝:Donna on Stage

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!