掃呢頁CODE去手機

2016年12月28日 星期三

為咗賺錢去到幾盡?洪永城出賣詩詠私隱 __,洪永城,

問過詩詠未呀?藝人洪永城(Tony)是圈中數一數二旅遊達人,對於無綫推出新平台BigBigChannel,供藝人分享不同範疇心得,Tony已經有一套大計,連同女友唐詩詠去旅行的「私隱」都打算玩直播Sell畀網友,準備瘋狂吸Like賺大錢!擺埋唐詩詠上枱Tony早前接受專訪,細說他的「BigBig」大計,他表示:「我計劃搵來自唔同國家嘅駐香港人士,講吓佢哋國家值得旅遊嘅景點,又或者同全台藝人傾偈,分 ...


問過詩詠未呀?

藝人洪永城(Tony)是圈中數一數二旅遊達人,對於無綫推出新平台Big Big Channel,供藝人分享不同範疇心得,Tony已經有一套大計,連同女友唐詩詠去旅行的「私隱」都打算玩直播Sell畀網友,準備瘋狂吸Like賺大錢!

擺埋唐詩詠上枱

Tony早前接受專訪,細說他的「Big Big」大計,他表示:「我計劃搵來自唔同國家嘅駐香港人士,講吓佢哋國家值得旅遊嘅景點,又或者同全台藝人傾偈,分享吓佢哋去過嘅好地方。(預埋女友唐詩詠、情敵馬國明?)咁要睇網友反應,畀夠一定程度嘅款額,就可以睇到我同詩詠或者馬明一齊傾,想睇我同一啲有特別旅遊經歷嘅朋友傾又得,甚至睇我同詩詠一齊去旅行嘅live都得,想睇我唱歌又得!除咗直播,我仲會拍好多片,例如我會踩單車周圍去尋找隱世美食、美景,播畀大家睇。」

唔會迎合所有人

Tony打正旅遊達人KOL(Key Opinion Leader)旗號,在大台網收費暢談旅遊點滴。自信十足的他說:「我對自己旅行方面嘅資訊、方法都好有信心,每個人都有唔同嘅表達方法,當然有人鍾意、有人批評,但我唔會迎合所有人,因為咁樣只會令自己變得冇性格。(期望藉呢個平台增加收入?)聽講做夠一定程度會有騷錢,如果吸引到一定程度嘅觀眾,咁有番一定程度嘅收入,都好順理成章啫!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!