掃呢頁CODE去手機

2016年12月10日 星期六

表情多多 孫慧雪輕露線頭被男粉絲求婚 __,孫慧雪,

孫慧雪全程不時展現笑顏,似乎心情好好。宅男女神孫慧雪及歌手吳日言到尖沙咀出席商場聖誕活動,二人與fans大玩遊戲,大會更安排兩位男Fans分別向她們跪地示愛求婚,場面爆笑!而雪雪烏身玩遊戲時輕露線頭,又獻唱了兩首歌曲,她全程不時展現笑顏,心情大靚。恨搞婚前單身派對雪雪將於本月23日舉行婚禮,她直言心情愈來愈緊張開始失眠,問到老公有否安慰?她笑說:「佢冇理我,瞓到死豬咁!不過婚禮係一齊籌備嘅,都多謝 ...




其他影片:>>






孫慧雪全程不時展現笑顏,似乎心情好好。

宅男女神孫慧雪及歌手吳日言到尖沙咀出席商場聖誕活動,二人與fans大玩遊戲,大會更安排兩位男Fans分別向她們跪地示愛求婚,場面爆笑!而雪雪烏身玩遊戲時輕露線頭,又獻唱了兩首歌曲,她全程不時展現笑顏,心情大靚。

恨搞婚前單身派對

雪雪將於本月23日舉行婚禮,她直言心情愈來愈緊張開始失眠,問到老公有否安慰?她笑說:「佢冇理我,瞓到死豬咁!不過婚禮係一齊籌備嘅,都多謝佢,啲人話男仔唔係好理,但係佢都理好多!(冇嗌交?)有!一直都有!係我哋相處方式,佢從來都唔讚我。」雪雪笑言老公求婚時未跪地自己已經喊了出來,最後只輕跪了一下便說搞掂,笑言要逼老公在婚禮上再求婚多一次!她又表示希望搞婚前單身派對,但一班姊妹都要工作夾不到時間,笑言可能婚後叫老公放人一日任她玩就夠,問到姊妹團陣容,她表示有圈中人,但暫時要賣關子。問到婚前會否更性感出席活動回饋fans?她笑說:「冇諗過,但係好提議,最緊要靚!(同fans搞個告別派對?)唔係告別呀!婚後都會繼續工作,我會keep住做我自己。」

生B順其自然

講到最近被疑有身孕,雪雪一再否認奉子成婚,直言一有壓力便會增磅,但直認想生BB:「有就生,我年紀都唔細,但係順其自然(2017年做媽咪?)都想!有得生就生!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!