網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月23日 星期五

DJIBOUTII兩周年 Kelly最愛歎酒睇劇本 __,Kelly,陳慧琳,

DJIBOUTII慶祝兩周年舉行「GoBananas!」派對。藝人傅嘉莉(Kelly)日前為支持好友,出席灣仔區酒吧DJIBOUTII兩周年「GoBananas!」慶祝派對,她自爆試過飲半杯紅酒就醉,現在嘗試慢慢練酒量,目標是酒後看劇本,進入另一境界。無綫索女傅嘉莉(Kelly)與前港姐冠軍張舒雅、皮草太子爺王大業(Andy)、著名形象指導郭慶彬、從事鐘錶業的高偉國等日前出席灣仔區酒吧DJIBOU ...




其他影片:>>






DJIBOUTII慶祝兩周年舉行「Go Bananas!」派對。

藝人傅嘉莉(Kelly)日前為支持好友,出席灣仔區酒吧DJIBOUTII兩周年「Go Bananas!」慶祝派對,她自爆試過飲半杯紅酒就醉,現在嘗試慢慢練酒量,目標是酒後看劇本,進入另一境界。

無綫索女傅嘉莉(Kelly)與前港姐冠軍張舒雅、皮草太子爺王大業(Andy)、著名形象指導郭慶彬、從事鐘錶業的高偉國等日前出席灣仔區酒吧DJIBOUTII兩周年「Go Bananas!」慶祝派對,現場布置以香蕉為主題,呼應酒吧猩猩icon。職員除了穿香蕉圖案服裝,又有人扮人形香蕉及猩猩,與場內賓客打成一片。期間有非洲鼓表演及切蛋糕時菲律賓歌手Gil Ravago唱歌助興。

Kelly為支持好友出席派對,自爆第一次飲醉是在模特兒公司得大獎冠軍,但條件是要飲一杯紅酒,她說:「喺台上好多人望住我,我冇可能唔飲,我飲咗半杯,我好快就醉咗,但係happy。人大咗可能壓力大,有時飲吓酒可以relax。」她又稱試過被前輩叫她嘗試飲酒看劇本,有另一番感覺。她稍後會拍攝需要感情強烈的戲份,打算一試。

張舒雅「BB」快出世

Kelly試了香蕉特飲:「個特飲係香蕉加cranberry,我好鍾意cranberry,冇諗過混埋咁好飲,雖然我唔飲酒,但都試咗佢個banana溝whiskey,whiskey係strong嘅wine,但係溝banana帶啲甜味,女仔會鍾意。」

常常與朋友到此酒吧消遣的張舒雅大讚香蕉主題夠特別,提到2017的展望,她透露與妹妹一同合作設計的婚嫁珠寶系列即將面世,是二人第一個「BB」。她說:「呢條婚嫁珠寶系列係特登開,我平時都有幫屋企人手,妹妹就算係第一次,所以呢條line係我同佢第一個BB,已經籌備半年,希望成功。」

王大業醉後亂講嘢

另外,Andy大讚酒吧以鮮香蕉製成的酒十分新奇。他說:「細個十幾歲就會醉,醉咗就朋友送返屋企,擔心會自己亂講嘢。依家我去到某個位會控制住,所以好少醉。」提到感情生活,36歲的他直言要努力:「有朋友想試吓相處,但要時間,溝通好緊張,識落都要溝通。」而高偉國表示常常與朋友到此地飲酒放鬆,但自己其實好易醉。

郭慶彬被闊太叫除衫

著名形象指導郭慶彬(Ricky)日前與模特兒好友Karol Edel現身酒吧DJIBOUTII兩周年慶祝派對,讚無酒精香蕉特飲適合他:「因為我知太多人嘅秘密,一陣怕會爆晒出嚟,所以唔飲酒。」Ricky又稱早前去上海睇時裝騷遇到豪客:「有個客係啲有錢太太,叫我除咗件毛毛褸,畀20萬我買起件褸,咁凍我畀你我着乜,佢話原本想買,但冇貨,所以成晚就追住我話畀錢我,要我除畀佢。」

兩款特飲 引發味蕾新體驗

位於灣仔蘭杜街的酒吧DJIBOUTII是不少名人紅星消遣的好地方,除了選址私隱度高,裝修及擺設都是從世界各地搜羅,極具特色。為慶祝開業兩周年,特別以香蕉為主題,炮製兩款與別不同的飲品,分別是有酒精的Banana Slut,以新鮮香蕉、威士忌及Vanilla Liqueur調配而成,引發味蕾的新體驗。另一款是無酒精的Banana Virgin,以新鮮香蕉與紅莓汁,洋溢陣陣香氣及十分健康。為慶祝酒吧開業兩年,在一月三號後每逢星期二舉行名為「Banana Tuesdays」的推廣活動,於5時後此兩款香蕉飲品推廣價為50元一杯。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!