掃呢頁CODE去手機

2016年12月11日 星期日

麥明詩生日P 林作現身慘遭打格? __,麥明詩,林作,

呢個格仔男係咪林作嚟架?!前港姐麥明詩(Louisa)雖然與大狀男友林作分手,但卻經常被拍到約會,似掟煲唔掟蓋!昨日Louisa25歲生日,一早講明會搞生日會的她,卻未肯透露林作是否列入出席者名單中,但見壽星女今日於instagram上載一張生P日的大合照,照片中有應屆港姐馮盈盈、友誼小姐張寶兒,以及Louisa同屆亞軍龐卓欣,不過卻不見舊愛林作。但於張寶兒上載的合照中,左手邊卻有位打格人士,是否 ...


呢個格仔男係咪林作嚟架?!

前港姐麥明詩(Louisa)雖然與大狀男友林作分手,但卻經常被拍到約會,似掟煲唔掟蓋!昨日Louisa 25歲生日,一早講明會搞生日會的她,卻未肯透露林作是否列入出席者名單中,但見壽星女今日於instagram上載一張生P日的大合照,照片中有應屆港姐馮盈盈、友誼小姐張寶兒,以及Louisa同屆亞軍龐卓欣,不過卻不見舊愛林作。但於張寶兒上載的合照中,左手邊卻有位打格人士,是否其舊愛林作就不得而知。

東網事後向Louisa求證,她笑謂:「又唔係我打格,我點知打咗啲咩呢?」但就未有回應林作是否在場,只表示派對中的朋友乃一早認識,更謂:「因為我要返深圳拍劇,所以下星期一先同屋企人慶祝。」

至於,賭王何鴻燊四房長子何猷亨都現身派對,不過Louisa同對方好似冇咩交情,難怪網友都忍唔住八卦佢哋點相識。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!