掃呢頁CODE去手機

2016年12月7日 星期三

【獨家】TVB新賤男》趁老婆出埠即曳曳 李潤庭小三搭港鐵前後腳返屋企 __,港鐵,李潤庭,小三,TVB,



其他影片:>>






黃宗澤喺《幕後玩家》入面做賤男偷食,迫到老婆龔嘉欣癲咗!依家就有《東張西望》主持李潤庭玩真人版賤男!每逢李太一飛,李潤庭就會賤男現形。呢日佢如常返電視城主持《東張西望》,做完節目,九秒九去搭城巴出將軍澳,原來小三一早喺附近商場徘徊等佢,唔怪之得咁趕。落咗城巴,李潤庭先去路口一個凹位匿埋食煙,原來係等小三嚟會合佢!一齊食完煙,兩個行去坐港鐵。而李潤庭同小三呢個會合模式,已經去到非常熟練程度。好似上個 ...


黃宗澤喺《幕後玩家》入面做賤男偷食,迫到老婆龔嘉欣癲咗!依家就有《東張西望》主持李潤庭玩真人版賤男!每逢李太一飛,李潤庭就會賤男現形。

呢日佢如常返電視城主持《東張西望》,做完節目,九秒九去搭城巴出將軍澳,原來小三一早喺附近商場徘徊等佢,唔怪之得咁趕。落咗城巴,李潤庭先去路口一個凹位匿埋食煙,原來係等小三嚟會合佢!一齊食完煙,兩個行去坐港鐵。

而李潤庭同小三呢個會合模式,已經去到非常熟練程度。好似上個月24號,係李潤庭同太太結婚5週年,慶祝完第二日。李潤庭再用同一個模式會合小三。將軍澳站無乜人,兩個搵位坐低,熱情小三已經繑實李潤庭手臂,同成個身挨晒落去李潤庭度,頭貼頭傾偈!

由於車廂開始多人,李潤庭開始耷低頭。不過咁,就算談緊情,李潤庭都不時抬頭探測其他乘客,做衰嘢,梗驚俾人影到!到達荃灣站,兩人自動分開行,小三先一個人經商場一個入口,獨自先上李潤庭愉景新城屋企。至於李潤庭,就去百佳上糧,搞完一輪,先獨自搭𨋢上樓。

除咗搭港鐵,有時佢哋會選擇搭的士,當時就一齊搭的士返李嘅屋企,臨上樓前,都係前後腳。話晒住咗咁耐,管理員都知邊個係真李太。分開上,梗係要避開大廈管理員耳目!  偷食偷到入埋同老婆間屋,李潤庭都算無品,可憐老婆喺遠方工作,都唔知小三佔領埋自己屋企!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!