掃呢頁CODE去手機

2016年12月7日 星期三

【婚前俾空姐老婆滿分】想逼分?《東張》李潤庭有婚外情 對妻借故發火 __,李潤庭,

十年前有一日,當時飛往美國做《超人》續集電影訪問嘅李潤庭,做完訪問由LA返港途中無無聊聊,喺飛機上搵嘢食。見到有個靚靚直空姐Crystal經過,李潤庭就借機呃水吹,問佢:「有冇杯麵呀!」對方有啲寸反問「你係咪要?」李潤庭不甘示弱答一句:「問吓啫!」就係咁,李潤庭同Crystal交換電郵,開始約會。拍拖五年,Crystal成為佢老婆。2010年,李潤庭帶埋燈牌「係咪有杯麵呀!」去機場接Crystal ...


十年前有一日,當時飛往美國做《超人》續集電影訪問嘅李潤庭,做完訪問由LA返港途中無無聊聊,喺飛機上搵嘢食。見到有個靚靚直空姐Crystal經過,李潤庭就借機呃水吹,問佢:「有冇杯麵呀!」對方有啲寸反問「你係咪要?」李潤庭不甘示弱答一句:「問吓啫!」就係咁,李潤庭同Crystal交換電郵,開始約會。拍拖五年,Crystal成為佢老婆。2010年,李潤庭帶埋燈牌「係咪有杯麵呀!」去機場接Crystal,然後於機場跪地送上鑽戒求婚。嗰陣李潤庭仲係有線娛樂台主持,2011年11月24日假座W酒店筵開25席娶妻,一眾主持包括陸浩、區永權、衛志豪、鄭文、余思敏、劉明軒、莫家鑑、史澤雅、黃曉君、黃翠如、梁嘉琪、黃子俊等等都有到賀,而與李潤庭是好友又是死黨的倪啓瑞則出任他的伴郎。當時李潤庭大讚老婆,話對方係「滿分有找」,又稱其心地好EQ高,啱啱彌補到佢嘅躁底,仲話Crystal令佢有無窮無盡嘅話題,每日都好開心。相處10年,如今李潤庭背妻偷食斷到正一正,更被揭依家嘅李潤庭,對妻子已經不似惜日咁好傾。據報道指,呢幾個月李潤庭動輒同老婆嗌交,或者唔瞅唔啋,冇乜好面色對方睇。李潤庭話過,做呢行,有時收咗工,真係攰到唔想講嘢。其實問題只係爭在,對象係邊個。

李潤庭結婚多年,表現恩愛,但月前有指李對老婆不時嗌交,關係變得緊張!(李潤庭資料圖片) (李潤庭資料圖片) 11月初,李潤庭老婆仍sweet sweet喺facebook寫老公接佢機!(Crystal facebook圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!