掃呢頁CODE去手機

2016年12月30日 星期五

葉詠瑤(YoYo):撩吳彥祖「上床」 YoYo主動出擊冇失手 __,吳彥祖,陳自瑤,YoYo,伍淑怡,葉詠瑤,

YoYo最想同吳彥祖拍戲,床上戲都冇問題。模特兒葉詠瑤(YoYo)形象斯文貴氣,但在愛情路上非常進取,遇到心儀男士會主動出擊,命中率100%從未失手!她直言情有獨鍾運動型男士,更希望與型男吳彥祖拍愛情片,就算拍床戲都冇問題!葉詠瑤貌似李施嬅、陳茵媺及諸葛紫岐的混合體,予人斯文脫俗感覺,笑起時更有彎彎腰果眼,電力十足。她直言最滿意自己的笑容,自誇夠甜。最怕污糟男最近推出寫真集的YoYo積極修身及豐胸 ...


YoYo最想同吳彥祖拍戲,床上戲都冇問題。

模特兒葉詠瑤(YoYo)形象斯文貴氣,但在愛情路上非常進取,遇到心儀男士會主動出擊,命中率100%從未失手!她直言情有獨鍾運動型男士,更希望與型男吳彥祖拍愛情片,就算拍床戲都冇問題!

葉詠瑤貌似李施嬅、陳茵媺及諸葛紫岐的混合體,予人斯文脫俗感覺,笑起時更有彎彎腰果眼,電力十足。她直言最滿意自己的笑容,自誇夠甜。

最怕污糟男

最近推出寫真集的YoYo積極修身及豐胸,書中有多個不同造型,她笑言絕對是大解放:「平時我幾保守,但今次啲造型都幾性感,有啲嘢(事業線)都幾深,豁咗出去。事前參考好多外國雜誌學擺甫士,不過唔止得性感相,書入面嘅我係百變,見到好多平日見唔到嘅一面,亦都有一套韓風泳衣,感覺幾時尚。」

天生麗質的YoYo不乏裙下之臣,但外表斯文的她原來非常主動,遇到心儀男士會主動表白,兼且「例不虛發」。她笑說:「可能我好彩,我揀得嘅都鍾意我,唔使做太多嘢。」至於理想另一半條件,YoYo希望對方身高有1米80及有雙眼皮:「我零舍鍾意男仔打籃球,至於唔接受嘅壞習慣就一定係污糟,好怕人整到地方好亂,去完廁所又唔沖廁。」

咩都想試吓

YoYo表示型男周柏豪及吳彥祖符合其擇偶條件,更希望可以跟兩人拍親熱戲:「之後發展方向想咩都試吓,最想拍劇,同唔同前輩學嘢。(想同佢哋合作?)梗係好最想同吳彥祖拍愛情片,一定要係佢追我!然後拍拖、結婚、生仔。每當佢講好冧嘅對白,就好似講緊畀我聽咁。(拍埋床上戲?)哈哈,最好可以」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!