掃呢頁CODE去手機

2017年1月20日 星期五

【請咗9百幾日病假】「婆娘」樂易玲暗寸歐錦棠有冇咁多病 __,歐錦棠,樂易玲,

(新增回應)剛完成舞台劇《科學怪人》演出嘅歐錦棠,早前接受專訪,力數「婆娘」樂易玲,罪狀包括:1.09年,「大閆生」陳鴻烈拍攝《畢打自己人》期間心臟病發猝逝,歐錦棠稱當時同一班演員準備離醫院時,樂小姐同佢哋講,叫佢哋唔准話烈哥走咗。棠哥覺得佢唔准佢哋講嘅原因就係要等佢做發言人,但當時棠哥冇理佢,離開時就同記者講烈哥已經離開。睇番報道,當晚大約在7時05分,歐錦棠步出病房黯然表示:「烈哥走咗!」樂易 ...




其他影片:>>






(新增回應)剛完成舞台劇《科學怪人》演出嘅歐錦棠,早前接受專訪,力數「婆娘」樂易玲,罪狀包括:

1.09年,「大閆生」陳鴻烈拍攝《畢打自己人》期間心臟病發猝逝,歐錦棠稱當時同一班演員準備離醫院時,樂小姐同佢哋講,叫佢哋唔准話烈哥走咗。棠哥覺得佢唔准佢哋講嘅原因就係要等佢做發言人,但當時棠哥冇理佢,離開時就同記者講烈哥已經離開。睇番報道,當晚大約在7時05分,歐錦棠步出病房黯然表示:「烈哥走咗!」樂易玲卻稱「仲搶救緊!」約15分鐘後樂易玲始傳媒宣告陳鴻烈在7時11分去世。2.歐於訪問中另一個point,係指自己01年加入無綫後備受重用一劇接一劇,但03年樂小姐入主後,召見歐叫佢忍吓,更指其「亞視味」好重。歐錦棠以「婆娘」形容樂小姐,揚言「一啲都唔驚」,笑指:「驚佢有牙呀?」今晚樂易玲到洲際出席活動時,被問及呢單「婆娘」事件,樂易玲稱俾人叫「婆娘」都係有啲唔開心,「不過講開呢樣嘢,都有同事同我講開,話歐錦棠其實已經好耐冇喺公司開工喇。其實喺2003年開始,佢請咗九百九十幾日假,每次都有假紙,係病假嚟嘅。」「其實都搵過佢拍好多劇0架喇,但佢都推咗,好似《公公出宮》、《無雙譜》,但佢都係話唔舒服拍唔到。製作部都有諮詢過我,問我點解佢可以喺外面拍戲,但公司嘅劇就推。我都唔太知點解。」至於歐錦棠斥樂易玲批評佢亞視味濃,樂易玲就話「唔係好記得有冇咁講過」,又稱:「其實做過亞視又有乜嘢問題呢?我都係亞視出身,阿田(田蕊妮)、陳展鵬呢噂 啲視帝視后都係亞視出嚟,有咩問題呢?就算幕後,王心慰、(梅)小青都係亞視嚟嘅,至於我,我就冇同佢聯絡,亦唔係好了解佢嘅情況。如果佢真係唔鍾意,我都冇得講,但七八年前嘅事,就唔好拎番出嚟講。」歐錦棠以短訊回覆傳媒謂:「沒有回應了。佢話點就點啦,謝謝。」

(左圖攝影:陳順禎) 歐錦棠之前喺專訪大數樂易玲。(資料圖片) 係亞視時候嘅歐錦棠(右)。(劇照)
去咗無綫,係咪好似佢咁講有陣亞視咪?(劇照) 樂小姐今日出席寰宇嘅30年晚宴,講番起「婆娘」呢件事。 多咗牙齒印,樂小姐話歐錦棠拎咗近千日病假。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!