網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月7日 星期六

勁歌:超級事業線!欣宜拋巨胸拎獎 __,欣宜,

鄭欣宜憑《女神》獲第四個「勁歌金曲獎」。《2016年度勁歌金曲頒獎典禮》今晚舉,第四個「勁歌金曲獎」由盧敏儀頒發,佢宣布得獎者時話:「佢媽咪一定好開心,佢媽咪佗佢嗰時日日篤手指睇住自己個情況!」之後宣布鄭欣宜憑《女神》得獎,欣宜台上話:「我好多謝TVB、唱片公司同埋粉絲,佢哋畀咗好多自由空間我!」欣宜今日DEEPV晚裝上陣,一雙導彈胸真係嚇死人! ...


鄭欣宜憑《女神》獲第四個「勁歌金曲獎」。

《2016年度勁歌金曲頒獎典禮》今晚舉,第四個「勁歌金曲獎」由盧敏儀頒發,佢宣布得獎者時話:「佢媽咪一定好開心,佢媽咪佗佢嗰時日日篤手指睇住自己個情況!」之後宣布鄭欣宜憑《女神》得獎,欣宜台上話:「我好多謝TVB、唱片公司同埋粉絲,佢哋畀咗好多自由空間我!」欣宜今日DEEP V晚裝上陣,一雙導彈胸真係嚇死人!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!