網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月10日 星期二

何雁詩爆窮困辛酸史 靠陳瀅陳凱琳接濟 __,凱琳,陳瀅,何雁詩,陳凱琳,

何雁詩雖然當時生活窮困,但有好多人幫助,呢啲咪係患難見真情囉!歌手何雁詩之前喺社交網站撰文,自爆入行8年間有好多個月試過零收入,覺得愧對父母,到最近佢嘅歌曲得到回響,總算做出咗少少成績畀父母睇,即刻得到好多網民嘅支持同鼓勵!之後佢就再喺社交網站話:「感恩一直遇到好多愛我,幫助我,給力量我的人,上世一定做了好多好事吧。」同埋佢見到《東網》報道佢呢篇文章,都特意聯絡《東網》記者致謝,仲話佢媽咪睇到《東 ...




其他影片:>>






何雁詩雖然當時生活窮困,但有好多人幫助,呢啲咪係患難見真情囉!

歌手何雁詩之前喺社交網站撰文,自爆入行8年間有好多個月試過零收入,覺得愧對父母,到最近佢嘅歌曲得到回響,總算做出咗少少成績畀父母睇,即刻得到好多網民嘅支持同鼓勵!之後佢就再喺社交網站話:「感恩一直遇到好多愛我,幫助我,給力量我的人,上世一定做了好多好事吧。」同埋佢見到《東網》報道佢呢篇文章,都特意聯絡《東網》記者致謝,仲話佢媽咪睇到《東網》為佢剪輯嘅片段後,都覺得好感動!

賺到錢即請阿媽去旅行

事後何雁詩接受《東網》嘅電話訪問,佢話會寫呢篇文係因為覺得對唔住父母,佢爸爸今年66歲,仲要辛苦工作,但作為女嘅佢就一啲都幫唔到手。講到零收入嘅日子,佢就話當時會少啲出街,不過最主要都係靠家人經濟上嘅支持:「我咁耐以嚟都冇畀過家用,但佢哋唔會怨,我阿媽仲會主動問我夠唔夠錢使,幾多錢都肯畀我,所以到我有番少少收入嘅時候,都好想回饋番佢哋,之前我賺到萬幾蚊,都請咗阿媽去福岡旅行,筆錢即刻清晒,希望之後有機會可以請埋阿爸食飯同去旅行。」

遲交租要陳瀅墊支

而之前何雁詩喺拍《四個女仔三個Bar》嘅時候同陳瀅、陳凱琳(Grace)做咗好朋友,佢都好多謝呢班好姐妹嘅幫忙,好似佢2015年同陳瀅夾份租屋一年,佢曾經有幾個月要遲交租,令陳瀅要頂埋佢筆數,但對方都毫無怨言:「每人一個月要畀幾千蚊,我有幾個月遲咗畀,但陳瀅好好,佢從來冇追過我畀錢,我有鬆動錢就即刻畀番佢,依家我就已經返咗屋企住。」而Grace就知道佢冇咩收入去買衫,頹到唔想出活動,就主動send咗啲服裝sponsor嘅聯絡資料畀佢。

被質疑忍唔住喊

不過其實何雁詩本身家境唔錯,問到佢喺社交網度呻零收入,驚唔驚畀人話佢無病呻吟?何雁詩就話都有諗過呢個問題,但覺得錢唔係重點:「如果屋企養唔到我,我已經無辦法喺度生存咁多年,錢唔係重點,只係我本來出道係做歌手,中途係唔想拍劇嘅,因為唔識嘛,之後冇收入就去試吓,好彩啲拍攝機會唔錯,但其實到呢刻我都係想做歌手,我係覺得有啲目標唔係得一條路,而係需要慢慢去鋪排嘅。」又話自己係2014樂壇新人,出過一隻碟但冇咩反應,之後簽咗星夢,都冇諗過可以出到好多歌,到出咗劇集《EU超時任務》嘅插曲《最真心一對》,好多人唱呢首歌,但就有人同佢講話唔係佢嘅功勞,令佢覺得有hard feeling:「我係人哋面前好似好strong,但一上到車就忍唔住喊,我好贊成佢講嘅嘢,所以都好hurt,就覺得自己要更加爭氣。」

何雁詩profile

姓名:何雁詩

年齡:1992年11月2日(24歲)

入行經過:曾是香港高爾夫球隊代表的何雁詩,早年代表香港出戰廣州亞運會,2009年參加第一屆《超級巨聲》正式入行,其後演出多套無綫劇,2015年與陳凱琳及陳瀅等人合演劇集《四個女仔三個BAR》後成功彈出。

作品:無綫電視劇《食為奴》、《四個女仔三個BAR》、《致命復活》及《味想天開》等。

獎項:《新城勁爆頒獎禮2014》「新城勁爆新登場女歌手金獎」、《第三十七屆十大中文金曲頒獎禮》「最有前途新人獎銅獎」、《2016年度勁歌金曲頒獎典禮》「勁歌金曲獎」及「傑出表現獎」。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!