掃呢頁CODE去手機

2017年1月25日 星期三

【有片】史上最離譜插水 網友叫佢選奧斯卡 __,奧斯卡,

即刻睇片:http://bit.ly/2kpA7MF 球員落場為咗爭勝,有時真係無所不用其極,「插水」就自然係唔少球員慣常用武器,不過,嚟到非國盃,話晒都係國際級賽事,大佬,你「插水」都唔該專業少少好嗎?講緊係尋日塞內加爾對阿爾及利亞B組場波,話說打到完場前2分鐘,雙方打和2比2,塞內加爾只要守得住戰果,就可以拎到首名出線,兼夾踢走有馬列斯同施利文尼孭飛嘅阿爾及利亞。呢個時候,塞內加爾門將尼戴耶為 ...


即刻睇片:http://bit.ly/2kpA7MF 

球員落場為咗爭勝,有時真係無所不用其極,「插水」就自然係唔少球員慣常用武器,不過,嚟到非國盃,話晒都係國際級賽事,大佬,你「插水」都唔該專業少少好嗎?

講緊係尋日塞內加爾對阿爾及利亞B組場波,話說打到完場前2分鐘,雙方打和2比2,塞內加爾只要守得住戰果,就可以拎到首名出線,兼夾踢走有馬列斯同施利文尼孭飛嘅阿爾及利亞。呢個時候,塞內加爾門將尼戴耶為咗拖延時間,竟然喺開龍門死球嗰陣,使出一招右腳踢左腳絕技,實行扮到自己整傷自己,又抱住隻腳七情上面嗌痛,又要軍醫出嚟搞搞,之後搞完一輪,當然又係冇事照開波,仲好快拖到夠鐘完場添!

好彩,依家科技發達,球場上乜都有拍片,正所謂有片有真相,呢個受傷、呢種演技得唔得?有網友叫尼戴耶不如去參選奧斯卡,有人就大鬧非國盃係垃圾,竟然會自己整傷自己嚟拖時間。點都好,大家自己睇片評價喇,小心笑死冇命賠呀!

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!