掃呢頁CODE去手機

2017年1月8日 星期日

【今晚《勁歌》碰頭】坤哥人紅囂咗? 胡鴻鈞:我哋的確係不和 __,坤哥,胡鴻鈞,吳業坤,

鄺美雲(Cally)同胡鴻鈞等,今日去到灣仔伊館出席「2017香港義工聯盟傑出義工嘉許禮」。久未獻唱流行曲嘅Cally,獻唱咗新歌《用生命影響生命》,Cally話:「新歌係趙增熹作曲,向雪懷填詞,會擺喺我於今年3月推出嘅HiFi碟,我錄咗幾首歌,好開心,自己揀咗20隻歌,最後篩選剩11隻,今年3月會推出。」有傳吳業坤走紅後囂張,並疏離巨聲幫,又同胡鴻鈞不和(新聞連結:http://bit.ly/2 ...




其他影片:>>






鄺美雲(Cally)同胡鴻鈞等,今日去到灣仔伊館出席「2017香港義工聯盟傑出義工嘉許禮」。久未獻唱流行曲嘅Cally,獻唱咗新歌《用生命影響生命》,Cally話:「新歌係趙增熹作曲,向雪懷填詞,會擺喺我於今年3月推出嘅HiFi碟,我錄咗幾首歌,好開心,自己揀咗20隻歌,最後篩選剩11隻,今年3月會推出。」有傳吳業坤走紅後囂張,並疏離巨聲幫,又同胡鴻鈞不和(新聞連結: http://bit.ly/2iSnKoC ),胡鴻鈞笑言:「我哋各自澄清咗,我哋的確係不和。哈哈哈哈哈!」胡鴻鈞話只係純屬講笑,不過最近各自忙住拍劇,冇時間見面,已經約好咗日子食飯聚一聚。講到今晚《勁歌》頒獎禮,胡鴻鈞話唔怕坤哥拎多幾個獎,仲可以搵藉口叫對方請食飯。

胡鴻鈞言之鑿鑿咁話係不和,跟住又哈哈哈咁兜番話只係講笑。(攝影:葉君海) 胡鴻鈞同坤哥各自澄清咗,之後都會約食飯。
坤哥今日喺尖沙嘴出席另一個商場活動,今晚會喺《勁歌》同胡鴻鈞同場。(攝影:盧妹) 鄺美雲今年會出HiFi碟。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!