掃呢頁CODE去手機

2017年1月4日 星期三

筍盤多女圍 楊政龍背 __,



其他影片:>>






楊政龍唔係已經有個𡃁模女朋友Christy㗎喇咩?之前係喺王宗堯手上搶番番來,乜轉個頭,楊政龍你就背住女朋友對超蓮獻哂殷勤,仲鬼咁親蜜呀?唔驚Christy嬲嬲豬咩?做市值150億英皇集團楊受成個細仔,楊政龍自然多女埋身,要女真係話咁易。之前楊秀惠就試過趁開工空檔,山長水又遠都去楊政龍淺水灣屋企坐下,另外曾經同王宗堯拍拖的Christy黎紀君,最後都因為對楊政龍呢個舊愛未忘情,上年 ...


楊政龍唔係已經有個𡃁模女朋友 Christy㗎喇咩?之前係喺王宗堯手上搶番番來,乜轉個頭,楊政龍你就背住女朋友對超蓮獻哂殷勤,仲鬼咁親蜜呀? 唔驚Christy嬲嬲豬咩?

做市值150億英皇集團楊受成個細仔,楊政龍自然多女埋身,要女真係話咁易。之前楊秀惠就試過趁開工空檔,山長水又遠都去楊政龍淺水灣屋企坐下,另外曾經同王宗堯拍拖的Christy黎紀君, 最後都因為對楊政龍呢個舊愛未忘情,上年初就第三度復合,嗱!

咪以為楊政龍有女朋友會收心養性呀!事關轉個頭,楊政龍就發力狂追超蓮,對超蓮簡直細心過對自己女朋友,超蓮點佢做嘢,政龍都一定笑哂口無say No!楊政龍要向高難度挑戰, 唔怪得次次有超蓮嘅場合都打死唔認自己有女朋友明嘅!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!