掃呢頁CODE去手機

2017年1月10日 星期二

女神男神:JisuBB剝低醫生袍 朱古力腹肌引死人! __,女神,

正所謂人不可以貌相,你以為龜仙人係阿伯就好好恰呀?轉頭就畀佢打到上天花板;就正如你見到JisuBB,睇佢係醫院實習生、嬌嬌小小咁就想蝦佢?堅係買棺材唔知碇。個樣純過蒸餾水嘅JisuLee,皮膚白滑身材又好,玩健身時唔介意喪露事業線,但最驚人嘅係佢排朱古力腹肌,上到健身比賽台100%唔認得佢,個樣堅霸氣囉!JisuLee依家喺南韓,甚至係亞洲都好紅,唔少台灣巴打,都覺得佢個樣甜到似周子瑜,我就覺得佢 ...




其他影片:>>






正所謂人不可以貌相,你以為龜仙人係阿伯就好好恰呀?轉頭就畀佢打到上天花板;就正如你見到JisuBB,睇佢係醫院實習生、嬌嬌小小咁就想蝦佢?堅係買棺材唔知碇。個樣純過蒸餾水嘅Jisu Lee,皮膚白滑身材又好,玩健身時唔介意喪露事業線,但最驚人嘅係佢排朱古力腹肌,上到健身比賽台100%唔認得佢,個樣堅霸氣囉!

Jisu Lee依家喺南韓,甚至係亞洲都好紅,唔少台灣巴打,都覺得佢個樣甜到似周子瑜,我就覺得佢似我哋嘅鍾嘉欣BB喇!Jisu依家喺醫院做實習生,佢着住件醫院袍好正,好似搵到初戀一樣囉。但原來佢唔似得普通後生女咁,鍾意行街買衫,佢係Wannabez Fitness「比堅尼健身隊」嘅成員,仲玩埋比賽添,當佢剝咗件醫生袍,採到立立令咁上台嗰陣,JisuBB又有另一種味道,唔知你鍾意邊個佢呢?

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!