掃呢頁CODE去手機

2017年1月11日 星期三

Suki豪花百萬唔用腦 __,Suki,徐淑敏,

Suki豪花百萬唔用腦■Suki指早前遊杜拜,因太多小朋友而沒趁機造人。徐淑敏(Suki)自從嫁黃浩後誕下3女,過着少奶奶生活,昨日她於尖沙嘴出席烹飪學校活動,一身和服打扮現身的她大晒幸福,談到早前豪花百萬遊杜拜,她笑說:「又唔使我畀錢,我冇乜參與過程,我唔用腦,次次旅行都係老公計劃,佢好享受。」問到有沒有趁機造人?她說:「冇呀,咁多小朋友喺度,遲啲啦,17年好多學習計劃,排到年尾,18年先。」原 ...


Suki豪花百萬唔用腦



■Suki指早前遊杜拜,因太多小朋友而沒趁機造人。

徐淑敏(Suki)自從嫁黃浩後誕下3女,過着少奶奶生活,昨日她於尖沙嘴出席烹飪學校活動,一身和服打扮現身的她大晒幸福,談到早前豪花百萬遊杜拜,她笑說:「又唔使我畀錢,我冇乜參與過程,我唔用腦,次次旅行都係老公計劃,佢好享受。」問到有沒有趁機造人?她說:「冇呀,咁多小朋友喺度,遲啲啦,17年好多學習計劃,排到年尾,18年先。」

原來Suki將於4月到日本學整壽司,還計劃到其他地方完成藍帶烹飪課程,有半年時間不在港,問老公會否不捨?她說:「佢叫我去㗎!原本去個半月,我都想早啲返,佢就叫我讀多個半月,因為佢夢想去日本留學同學煮嘢食,我做咗佢想做嘅,佢成日飛嚟陪我。」

採訪:羅慧敏

攝影:陳慧安


鍾意就快D Share啦!