掃呢頁CODE去手機

2017年2月2日 星期四

張崇基自己同自己玩 [壹週刊 - 1404] __,M1,

同你吟一吟張崇基自己同自己玩有唔少圈中人都喜歡滑水,甚至大癮到買埋隻遊艇方便出海,滑水叻到可以收學生嘅,就有係香港代表隊嘅張崇基。天氣凍唔適合玩水上活動,張崇基都有節目,去南華會打保齡,但一支公自己同自己玩,《壹》仔忍唔住八卦,問佢點解唔搵啲friend陪?原來是咁的。話說張崇基之前滑水唔小心扭到隻手,見隻手好得八八九九,就去碌lane試吓仲有冇問題咁啫。當日所見,張崇基打唔到全中,都會補中,如果 ...


同你吟一吟

張崇基自己同自己玩

有唔少圈中人都喜歡滑水,甚至大癮到買埋隻遊艇方便出海,滑水叻到可以收學生嘅,就有係香港代表隊嘅張崇基。

天氣凍唔適合玩水上活動,張崇基都有節目,去南華會打保齡,但一支公自己同自己玩,《壹》仔忍唔住八卦,問佢點解唔搵啲 friend陪?

原來是咁的。話說張崇基之前滑水唔小心扭到隻手,見隻手好得八八九九,就去碌 lane試吓仲有冇問題咁啫。

當日所見,張崇基打唔到全中,都會補中,如果唔係怕再整親就住就住,表現應該更好。



手指包住運動用膠帶嘅張崇基,因為驚再受傷,就住玩打唔到全中,好冇癮。

自備私家波,有姿勢又有實際。

張崇基係香港滑水代表隊成員,圈中有唔少人跟佢學滑水,包括袁嘉敏。 (《蘋果日報》圖片)

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!