掃呢頁CODE去手機

2017年2月2日 星期四

亞皆老街狙擊手 中巴第一炮 [壹週刊 - 1404 - 財經] __,中巴,鄺敏慧,M1,

柴灣的中巴車廠,八成業權售予太古,但出售時以工業地皮估值,現正興建住宅。中環人語亞皆老街狙擊手 中巴第一炮華懋旗下安寧控股(128)揸住2%中巴(26)股份多年,揸到無癮,卒之以好意頭價,每股$88.8掟貨予葉維義旗下亞皆老街管理基金,雖然係來自土炮嘅亞皆老街,但唔輸蝕得過華爾街狙擊手,踏入一七年就擸起衫袖做嘢,向中巴董事局發信炮轟其管理層,連珠炮發式數落,劈頭第一段,踩到中巴管理層一文不值——u ...


柴灣的中巴車廠,八成業權售予太古,但出售時以工業地皮估值,現正興建住宅。

中環人語

亞皆老街狙擊手 中巴第一炮

華懋旗下安寧控股( 128)揸住 2%中巴( 26)股份多年,揸到無癮,卒之以好意頭價,每股$88.8掟貨予葉維義旗下亞皆老街管理基金,雖然係來自土炮嘅亞皆老街,但唔輸蝕得過華爾街狙擊手,踏入一七年就擸起衫袖做嘢,向中巴董事局發信炮轟其管理層,連珠炮發式數落,劈頭第一段,踩到中巴管理層一文不值—— under-managed、 under-whelming、 less-than-desirable、 management's poor effort,再數公司物業估值師冇乜人識 little-know,上市公司客欠奉,公司又唔識搵肯摸頂買地土豪發展商合作發展,又唔識同銀行借錢或賣樓花。

而臨尾一棍是質疑董事年紀大,最後生七十八歲,最老八十六歲而又沒有接班安排,中巴股價,在亞皆老街狙擊手稍稍「聲東擊西」之下已升咗兩成有多,但距離資產價格每股$233仍有想像空間,聽聞正拉攏其他主要股東聯手逼迫,中巴呢隻老股,真係愈睇愈 sexy!

中巴三姊弟,顏潔齡(右)八十三歲、顏亨利(中)七十八歲及顏傑強八十一歲,三姊弟中,只有顏亨利有一名女兒。

葉維義旗下的基金取名 Argyle Street——亞皆老街,莫非與揸弗的基金經理是拔萃仔出身,𡃁仔時蒲得旺角多有關?

周大福縮鋪有盤算

周大福在尖沙咀栢麗大道的四個鋪位,月租二百七十萬,業主正是鄭裕彤家族的周大福企業。

繼去年縮減七、八間鋪,周大福早前宣布,來年將關閉五至六間鋪,關閉那些店鋪可能要視乎業主是誰。其中由鄭裕彤家族持有的周大福企業這私人錢包,租予上市公司周大福( 1299)就有七、八個鋪位,如尖沙咀栢麗大道及彌敦道周大福旗艦店,一四年時月租分別要二百七十萬及一百六十三萬元,零售業低迷,想搵個大客頂租非易事,有周大福企業庇蔭下的分店摺埋機會相信甚低,員工個心都定啲。

中環寸嘴 殺入老巴剎開房

灣仔老巴剎個廚 Billy Chung以前被一個不單自己懂打造名牌,連歷任妻房也是名牌的富豪「包」過做家廚,不過做家廚悶到抽筋,出嚟搞間老巴剎過吓癮,家陣又被岳少包起;最近搬咗個新竇,星期六晏晝踩到入去,啲侍應劈頭第一句,今日要食小菜喎,我梗係知,唔通我走到嚟食碟頭飯咩!不過老巴剎都好似鏞記咁,平日呢度碟頭飯 OK㗎,正所謂平貴得宜,豐儉由人啫。

坐低即刻同企枱講:「個廚今日有冇返工先?」梗係個廚喺度我先點隻胡椒蟹啦,做廣告出身嘅廚 Billy Chung好識做嘅,攞埋佢樽私伙威士忌俾我試,咁又君復何求,你估佢唔知你敬我一尺,我敬你一丈道理咩!仲識得「開房」招呼,等我唔使坐堂座逼逼狹狹。

個個有錢佬嚟食都係點胡椒蟹、海南雞飯,我就同呢個廚交流,富豪風流秘聞,吖,唔知佢口密還是扮傻,竟然有啲料我仲知得多過佢,咁先知我識嘢!

隻印尼蟹夠胡椒,香茅夾得啱啱好,我直頭包走埋個殼同埋胡椒,攞返屋企炒菜都唔知幾滋味。

呢煲海南雞飯最惹味,有蒜頭、香茅,咁先係新派坡佬菜。

間 VIP房放咗部懷舊磅重機,兩蚊磅一次,等啲食客有新玩意。

楊國佳

工廈大王楊耀松長子,八十年代往北美洲開山劈石,做一帶一路先頭部隊,自比為星仔變星爺前冇人懂欣賞其無厘頭文化,廿年後終於領略當中奧妙,與粉絲分享在北美洲各路人士交手經歷,絕不老點。

林鄭背後低調的男人

林鄭為官三十多年,一直把老公冚到密密實實,能見過其夫的官場同事五隻手指數得晒;林鄭宣布角逐特首記者會上更特意指出丈夫很低調,請傳媒別打擾。若然林鄭做特首,畢業於劍橋的老公林兆波 Dr. Lam是否要調校一下,假如作為特首的男人,難以長期站在背後,事關有唔少慈善團體如紅十字會,都會委任特首另一半作為該會會長,到時 Dr. Lam是否要由低調變「中調」?

林鄭一九八四年與丈夫林兆波(右一)結婚,他當時在中大任數學系講師,九十年代因大學削資而失意離港到英國去。

前兩屆特首夫人董趙洪娉(見圖)及曾鮑笑薇皆出任紅十字會會長,只是梁振英民望低落已沒有邀請梁唐青儀,改以楊鐵樑為會長,如林鄭當選特首,老公到時仍會低調嗎?


鍾意就快D Share啦!