掃呢頁CODE去手機

2017年2月12日 星期日

比預產期遲5日!陳爽又做媽咪誕可愛B女 __,陳爽,

陳爽又做媽咪喇!2007年度國際中華小姐競選季軍陳爽,2012年與圈外男友梁梓軒拉埋天窗。2014年10月誕下愛兒梁梓熙,2016年再度宣布有喜,而小新命都出咗世嘞,取名為Ashley。現年33歲嘅陳爽喺微博宣布喜訊,並上載多張同丈夫和大仔梁梓熙和Ashley既合照,一家四口真係好幸福,Ashley頭髮多多,甜睡時也在笑,真係好可愛,唔少網友都大讚Ashley得意,似足媽咪一樣。陳爽仲留言話「We ...


陳爽又做媽咪喇!

2007年度國際中華小姐競選季軍陳爽,2012年與圈外男友梁梓軒拉埋天窗。2014年10月誕下愛兒梁梓熙,2016年再度宣布有喜,而小新命都出咗世嘞,取名為Ashley。現年33歲嘅陳爽喺微博宣布喜訊,並上載多張同丈夫和大仔梁梓熙和Ashley既合照,一家四口真係好幸福,Ashley頭髮多多,甜睡時也在笑,真係好可愛,唔少網友都大讚Ashley得意,似足媽咪一樣。陳爽仲留言話「Welcome to the world Ashley!謝謝大家這些天的關心,Ashley比預產期晚了5天,正當我擔心她什麼時候出來的時候,她彷彿感應到一樣,快快脆脆凌晨五點入院,不到十一點就出來了,意想不到的順利,一切健康平安,感恩。我已經閃電出院,回家陪著小寶寶是我最幸福的事。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!