掃呢頁CODE去手機

2017年2月14日 星期二

丁子高「標心」 千嬅80歲都未回魂! __,丁子高,楊千嬅,千嬅,

男人真係要學吓呢啲冧妻功。今日係情人節,又係一年一度天下有情人放閃的大好日子!玩放閃我Nuts哥都有啲計㗎,嗱嗱嗱……唔係仲係十幾年前送99支玫瑰去老婆或女朋友公司呢啲娘爆嘢嘛?今時今日,唔做到驚天動地點算係對另一半嘅愛的表現?對女朋友出盡心思當然應該,但眼見唔少男人娶咗個女人返屋企就當老婆係「阿四」,老婆係娶返嚟錫,唔係擺嘅,娛樂圈近年就冒起一班「絕世好老公」,冧老婆招數令我Nuts哥都要爆句: ...


男人真係要學吓呢啲冧妻功。

今日係情人節,又係一年一度天下有情人放閃的大好日子!玩放閃我Nuts哥都有啲計㗎,嗱嗱嗱……唔係仲係十幾年前送99支玫瑰去老婆或女朋友公司呢啲娘爆嘢嘛?今時今日,唔做到驚天動地點算係對另一半嘅愛的表現?對女朋友出盡心思當然應該,但眼見唔少男人娶咗個女人返屋企就當老婆係「阿四」,老婆係娶返嚟錫,唔係擺嘅,娛樂圈近年就冒起一班「絕世好老公」,冧老婆招數令我Nuts哥都要爆句:「Awesome!」

女人有馭夫術,男人亦識冧妻功!貴為天后楊千嬅的「星級人夫」丁子高,佢嘅冧妻功力就練到爐火純青,兩人處於「七年之癢」關口,丁生完全不敢鬆懈,早排老婆生日,點會送包包、鑽石呢啲普通貨仔?呢啲物質嘢千嬅自己都大把啦,要送梗係要心思嘢,令老婆去到80歲時都回味當年老公送嘅難忘禮物。呢次丁生就挾咗千嬅飛去布吉慶生,揀咗海邊燭光晚餐撐枱腳,仲搬咗個「維港煙花匯」出嚟,最屈機係,呢幕幾萬蚊貨仔嘅煙花匯係「千嬅獨尊」嘅驚喜賀禮,名副其實係「高級爆閃」,千嬅當堂Sweet都暈,仲話呢鋪「公主都嚇到變番薯」!丁生最愛玩「外遊Surprise」,當年就帶千嬅去拉斯維加斯嚟個突擊求婚,仲即刻喺當地註冊結婚,丁生呢位「情趣老公」,我Nuts哥都要跟佢學嘢!

黃曉明講得出,肯定做得到

另外有種叫「土豪式」嘅愛妻術,我Nuts哥甘拜下風,呢種老公既要有型靚仔,仲要有錢、有面、有卡士,圈中發揮得淋漓盡致嘅,相信黃曉明認第二,都冇人認第一!佢出名錫老婆Angelababy錫到飛起「離晒地」,Baby一聲「我要做公主」,曉明隨手拋出幾個銀彈,打造出最有土豪味的世紀婚禮,動用嘅人力物力同請來嘅賓客,唔知仲以為搞國婚!只要Baby鍾意,就算要天上個月球,我諗呢位「離地老公」都會陪佢衝出太空登陸月球,何況航天科技一日千里,Baby奔月有幾奇?做得人老公,承諾嘅嘢又點少得,曉明當日講過將來Baby老到變阿婆都會係佢心目中嘅「小公主」,嘩!呢啲唔係「真心」又邊講到出口!Baby依家已經升呢變「AngelaMami」,再過三、四十年就係「AngelaMaMa」,當年飾演楊過嘅曉明最叻咩武功?咪就係「癡心情長劍」囉!

嫌佢哋太離地?「貼地」啲嘅,有人稱「阿公」嘅蘇永康,佢嘅冧妻大法,我Nuts哥將佢歸納埋「講心唔講金」類。咪誤會我話阿公唔夠富貴,阿公大把銀両,每季買衫錢都夠我Nuts哥去轉歐遊,阿公贏在男人老狗「玩黐身」!事關佢老婆Anita令呢位年近半百嘅阿公「老來得子」,早排見佢攬住老婆個「巨肚」影相,以為咩料?原來阿公要飛去拉斯維加斯做騷,要同兩母子分隔兩地,阿公一副難捨難離嘅樣,最冤氣係騷與騷之間兩日空檔,佢竟然飛越半個地球返香港,只為見老婆同個肚一面,呢種百分百「冤氣老公」,點會唔冧爆老婆?

發哥直情要攞「忠貞牌坊」

以前每當啲兄弟結婚,我Nuts哥就笑人哋「結婚係男人墳墓」,不過世界變做男人最緊要「有擔當」嘛,娶得老婆,成頭家畀你揸手,做個擔得起嘅「好老公」,呢啲先Charm。能達到「神級人夫」指標,周潤發梗係圈中典範,發哥身家億億聲,財政、事業至經理人工作全部畀老婆陳薈蓮打晒骰,對住老婆永遠「Say Yes」,有時間就同老婆去周遊列國,又親自落廚玩吓煮飯仔。咪以為發哥年過60冇情趣,講浪漫細心,佢叻過你班仔,知道老婆性格低調,生日就送盆紅蘿蔔小盆栽,氹得發嫂「冧滋滋」嗌感動。發哥做咗人夫30年,從未聽過有「丁點曳曳豬」嘅緋聞,古時有貞節牌坊畀女人,我Nuts哥覺得發哥30年嚟面對無數誘惑都不為所動,對發嫂嘅「忠貞度」,直情可以頒金紫荊勳章表揚!呢班「星級好老公」為老婆花招百出,搞到我Nuts哥下世都想做佢哋老婆呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!