掃呢頁CODE去手機

2017年2月5日 星期日

鄧佩儀孖陳豪拍長劇!雞年恨做嘢唔拍拖 __,鄧佩儀,陳豪,

咪可以成日見到鄧佩儀!前華姐冠軍兼無綫花旦鄧佩儀(Gloria)以低胸連身短裙出席賀年活動,彎身寫揮春時露出微小「事業線」,Gloria踏入雞年即告病,她說:「前日開始感冒,已經閉關飲水、食藥同瞓覺,雞年一開始就病,應該之後會好好。」她透露新年四出拜年:「因為屋企人同親戚朋友都係香港。(有冇發新年財?)冇呀,我有煎糕食。」問到雞年是否要搵個男朋友?Gloria說:「男朋友就係工作,唔諗住,好希望拍 ...




其他影片:>>






咪可以成日見到鄧佩儀!

前華姐冠軍兼無綫花旦鄧佩儀(Gloria)以低胸連身短裙出席賀年活動,彎身寫揮春時露出微小「事業線」,Gloria踏入雞年即告病,她說:「前日開始感冒,已經閉關飲水、食藥同瞓覺,雞年一開始就病,應該之後會好好。」她透露新年四出拜年:「因為屋企人同親戚朋友都係香港。(有冇發新年財?)冇呀,我有煎糕食。」

問到雞年是否要搵個男朋友?Gloria說:「男朋友就係工作,唔諗住,好希望拍旅遊節目,呢個係我細個嘅心願。(上高層房敲門?)冇呀,練大嗰膽先。」她表示將與陳豪開拍無綫50集長劇,過兩日會有造型記者會。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!