掃呢頁CODE去手機

2017年2月4日 星期六

【《乘勝狙擊》過度床戰】陳山聰肉搏莊思敏:生理反應真係唔會有 __,山聰,乘勝狙擊,莊思敏,陳山聰,

近期大台劇《乘勝狙擊》入面灑鹽花,之前幾集已經不斷有陳山聰同莊思敏嘅床戰片段,睇完嘅觀眾都要講番句「令人好不安呀」。(新聞連結:http://bit.ly/2kw5Taz)點知呢啲鹽花原來未灑完,噚日播出嗰集,明明係傅嘉莉同朋友喺海邊訴苦,點知突然殺出陳山聰同莊思敏,仲要突然激咀,嗌完兩句交,又再次返咗酒店繼續肉搏,如果唔係黃子雄突然出現,觀眾又要睇多次佢哋賣肉……個角色咁「大食」,陳山聰係咪好享 ...




其他影片:>>






近期大台劇《乘勝狙擊》入面灑鹽花,之前幾集已經不斷有陳山聰同莊思敏嘅床戰片段,睇完嘅觀眾都要講番句「令人好不安呀」。(新聞連結: http://bit.ly/2kw5Taz )點知呢啲鹽花原來未灑完,噚日播出嗰集,明明係傅嘉莉同朋友喺海邊訴苦,點知突然殺出陳山聰同莊思敏,仲要突然激咀,嗌完兩句交,又再次返咗酒店繼續肉搏,如果唔係黃子雄突然出現,觀眾又要睇多次佢哋賣肉……個角色咁「大食」,陳山聰係咪好享受呢?佢噚日回覆傳媒時話:「作爲演員盡量配合劇本,佢哋或者想呢幾集劇情有一啲變化,不過放心,所有激情場囗已經完結,生理反應真係唔會有,電視尺度點到即止。」噚晚一集嘅重點,其實喺呂珊度,佢明明就落藥綁架咗陳秀珠,但就好似大把時間咁聽陳秀珠講番件事,真係要就嚟死都講番個原因出嚟。以往多數都係奸人講點解殺人,但今次就調返轉,係被害人解釋,而奸人就要慢慢聽,為咗令到件事冇咁突兀,今次《乘勝狙擊》就多咗個新玩法,一心要殺人嘅呂珊,無啦啦拎咗盆水出嚟,原來係想磨刀,連磨刀石都準備好,話要磨利把刀殺陳秀珠,等佢有時間慢慢講。至於心急搵番陳秀珠嘅單立文(豹哥),就捉咗有傷在身嘅陳展鵬同林夏薇返香港,不過明明係要救人,豹哥竟然三番四次咁企定定同陳展鵬講大道理同回憶往事,好似陳展鵬叫豹哥丟咗支槍,同埋吳岱融當年係點跌落海等等,真係等你救都蚊瞓。而陳展鵬明明係中槍入院嘅,返到香港行得走得,最有趣係喺室內地方就要㩒住心口扮痛,出到去郊外就精神奕奕,其中有一幕仲好似約埋豹哥一齊行山咁。另外,返到香港無耐就俾豹哥打暈咗嘅林夏薇,噚日回覆傳媒話老公之前都有追開佢嘅劇:「不過最近唔喺香港就要返去一齊追番,因為劇情好緊張,身邊好多朋友都追。」

噚日一集《乘勝狙擊》終於有啲新意,用磨刀嚟拖延下時間。(電視圖片) 傅嘉莉喺海邊訴苦。 咁啱陳山聰同莊思敏就出現。
今集仲有肉搏場面。 俾黃子雄打斷咗,救番觀眾眼睛。 呂珊喺殺人之前whatsapp阿仔,唔驚嚇到佢槍傷惡化?
呂珊綁架咗陳秀珠,但仲有時間傾偈。 突然拎出盆水、磨刀石,咁有準備呀?
陳秀珠可能心諗,你搞咁多嘢做乜…… 豹哥同陳展鵬明明係去救人,點解咁似行山。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!