掃呢頁CODE去手機

2017年3月23日 星期四

謝安琪生咗!直擊張繼聰4點半分享喜悅 __,繼聰,謝安琪,張繼聰,

謝安琪生咗B喇!張繼聰就會喺下午4點30見傳媒同大家分享喜悅!(資料圖片)生咗喇生咗喇!據悉女神謝安琪(Kay)尋晚已經漏夜入咗沙田仁安醫院生B,母女 ...


謝安琪生咗B喇!張繼聰就會喺下午4點30見傳媒同大家分享喜悅!(資料圖片)

生咗喇生咗喇!據悉女神謝安琪(Kay)尋晚已經漏夜入咗沙田仁安醫院生B,母女平安,終於湊成一個「好」字!而老公張繼聰今日就會在醫院外於下午4時30分見傳媒,同各位分享再度做爸爸嘅喜悅!究竟B女幾重?似邊個?《東網巨星》facebook將會全程直播訪問,直擊開心時刻!

《東網巨星》facebook連結:

https://www.facebook.com/onccstars/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!