掃呢頁CODE去手機

2017年3月18日 星期六

洪永城爆翠如唔想做螢幕情侶 有機瞞婚 __,翠如,洪永城,黃翠如,

洪永城話翠如好想搣甩同佢嘅螢幕情侶形象,有可能瞞婚咁話!藝人洪永城(Tony)出席無綫新劇《我瞞結婚了》宣傳,席間與黃建東於台上玩HeHe咀嘴。對於昨 ...


洪永城話翠如好想搣甩同佢嘅螢幕情侶形象,有可能瞞婚咁話!

藝人洪永城(Tony)出席無綫新劇《我瞞結婚了》宣傳,席間與黃建東於台上玩HeHe咀嘴。對於昨晚在劇集中「現袋」,Tony笑指穿潛水衣有該效果實屬正常,希望沒有嚇親大家。問到女友唐詩詠可有看他演出?Tony指對方因工作無暇觀賞,但會着她稍後重溫。

翠如有可能瞞婚

問到好友黃翠如是否出國瞞婚,Tony表示不知情,他謂:「去旅行咋?但我都想八卦吓!(同佢咁friend冇話你知?)乜都冇講,不過佢同男友(蕭正楠)係好sweet!(翠如擔心結婚會令同你嘅螢幕情侶形象幻滅咗?)佢不知幾想洗脫呢樣嘢,唔會特別去維持,可能佢想低調,想大家專注工作先唔張揚!(結婚都唔講?)有可能,同翠如都唔太熟,我唔會嬲,可能有自己原因,但我結婚就唔會瞞婚,光明正大啲。」

搵馬明講數?

談到有指他出席公開活動時睥走與唐詩詠密斟的馬國明(馬明),詩詠回應時卻取笑他眼細,Tony亦大表認同:「成日話我同馬明有嘢,邊有嘢啫!(詩詠話想約埋三個人坐低傾吓!)邊個擺和頭酒,其實有機會都想三個人一齊食飯!(應該叫埋黃心穎喎!)咁要睇馬明帶唔帶佢出嚟」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!