掃呢頁CODE去手機

2017年3月25日 星期六

【成個人震晒】吳綺莉認EQ差唔驚個女搬 __,吳綺莉,

吳綺莉憔悴現身。藝人吳綺莉(Elaine)近日涉刑事恐嚇女兒吳卓林被捕,昨日下午她保釋離開灣仔警署。今日正午她返抵大坑寓所後,於下午兩時許再踏出家門, ...


吳綺莉憔悴現身。

藝人吳綺莉(Elaine)近日涉刑事恐嚇女兒吳卓林被捕,昨日下午她保釋離開灣仔警署。今日正午她返抵大坑寓所後,於下午兩時許再踏出家門,駕駛其黑色七人車到銅鑼灣,先到一間小型手機店舖,再到一間大型手機品牌連鎖店買電話。略施脂粉的她在停車場升降機門口受訪時,提到外界多數指女兒唔啱,她即維護女兒謂:「一隻酒杯敲唔響嘅。(女兒用鎮靜劑?)呢啲就交畀律師處理啦。」

「嬲完都係你個女」

之後吳綺莉又感概地說:「我諗好多媽媽都同我有同感,除非有好多個細路,如果係第一個就會從中學習。只不過我係做幕前,有時有啲事,好似我去便利店買支酒,都要我去解釋,如果屋企有好多就唔使去買支酒啦。」又希望大家體諒及給予她空間:「你睇到我都震晒,哈哈!」問有冇嬲女兒?吳綺莉即指自己沒有:「嬲完都係你個女,如果每個人唔嬲就唔會有事發生。」

笑言要食鎮靜劑

問會否擔心女兒一到18歲便會搬走?吳綺莉似乎真的不太擔心:「冇喎,冇得擔心,個個細路都試過18歲,我都係17、8歲入娛樂圈。」又指自己正與女兒一同學習:「大家都有錯,要一齊學習。(怕唔怕女兒受鎮靜劑影響?)唉,我依家就要食鎮靜劑喇!其實冇嘅,依家真係要大家協調,只不過係同阿媽嗌兩句。」她又承認自己脾氣較差,需要學習去提高EQ。

避談女兒離家出走

直至下午三時半許,吳綺莉自銅鑼灣駕車返回寓所。落車時,記者問女兒是否曾離家出走?她唉聲嘆氣謂:「唉,唔講喇,經一事長一智」提到有人建議她送女兒出國讀書,她就指未商量,但指逃避非解決問題的好方法。提到女兒曾吸煙,她即謂:「政府忠告市民,吸煙危害健康。」隨即急步返家。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!