掃呢頁CODE去手機

2017年3月19日 星期日

王馨平性感中門大開look 被網民笑指似佢!? __,馨平,王馨平,

查看相片無綫慈善節目《博愛歡樂傳萬家》,每年都會請嚟一班歌手唱歌表演去籌款。噚晚出席歌手就有李克勤、周柏豪、梁漢文、王馨平(Linda)、衛蘭及衛詩等 ...


查看相片

無綫慈善節目《博愛歡樂傳萬家》,每年都會請嚟一班歌手唱歌表演去籌款。噚晚出席歌手就有李克勤、周柏豪、梁漢文、王馨平(Linda)、衛蘭及衛詩等等。如果講到全晚嘅焦點,就一定落係Linda身上。佢喺豎琴伴奏下唱出經典名作《秋去秋來》及《別問我是誰》,不過觀眾同網民嘅焦點並唔係佢嘅歌聲,而係佢罕有地穿上性感開胸晚裝「大開中門」,唔少網民大讚佢「寶刀未老」、「keep得好好」,睇到大家流晒鼻血。不過亦有網民好搞笑咁話Linda呢個look同《西遊記》入面嘅豬八戒好相似。

查看相片
查看相片
查看相片
查看相片
查看相片

有料之人Linda就話自己好耐冇試過咁性感,老公絕對支持。仲話呢件晚裝係一位台灣設計師為佢度身訂造,表演當日早上先由台北空運來港。Linda咁多年嚟都keep得咁好,佢就話近年有做瑜伽,上年年尾仲成功考獲瑜伽導師牌添呀!

查看相片

鍾意就快D Share啦!