掃呢頁CODE去手機

2017年4月24日 星期一

12萬月租築愛巢?余文樂:買唔起梗係租 __,余文樂,

余文樂話買唔起就梗係租啦,不過佢女友王棠云(圈)唔係喺香港住㗎!藝人余文樂(樂仔)、楊千嬅和導演彭浩翔等,在九龍塘出席《春嬌救志明》群星首映禮。提到電 ...


余文樂話買唔起就梗係租啦,不過佢女友王棠云(圈)唔係喺香港住㗎!

藝人余文樂(樂仔)、楊千嬅和導演彭浩翔等,在九龍塘出席《春嬌救志明》群星首映禮。提到電影未正式上映但本周四已經有兩場滿座,成績非常理想,彭導即搞笑謂:「即得兩場咋?」令兩位演員忍不住叫他要低調點,其中樂仔便感謝各大院線支持,提早開放預售,之後亦會到戲院謝票向觀眾致意。

票房平常心

提到宣傳舖天蓋地,問費用是否高昂,樂仔即謂:「演員出時間,公司出錢,大家出錢出力。」問是否對票房成績有信心,千嬅即表示平常心,樂仔則謂:「唔講票房啦,依家啲人鍾意睇開心啲嘅戲,呢度都係喜劇嚟,睇完都會好開心咁離開戲院。」亦指沒有想過不少內地戲院都想以廣東話原聲播放。

忍痛剪戲

提到曾有消息指彭導會請周潤發(發哥)、鍾楚紅出演《春》戲,彭導即謂:「諗過好多計劃,但冇公布過話有發哥,咁發哥都好支持套戲。」更指自己因片場問題而剪走荷里活巨星里奧勒度狄卡比奧(Leonardo DiCaprio)替身參演的戲份,有如忍痛割愛。

澄清唔係一齊住

講到最近有指樂仔以12萬月港元租,與台灣女友王棠云於赤柱築愛巢,樂仔即謂:「哦!我唔講呢啲!」但千嬅和彭導則非常雀躍,千嬅謂:「做乜唔租畀我哋,我哋付出咁多!」彭導則謂:「我拍得你咁好,租間屋畀我都好應該!」搞到樂仔只好苦笑謂:「我就係諗住裝修好畀你住,想畀Surprise你,但畀佢哋講晒出嚟!」之後,樂仔至用認真Mode回答:「梗係唔係啦,冇你哋想像得咁戲劇化,我買唔起就梗係租啦。(同女友住?)佢住台灣,點會一齊住,大家點到即止呀。」

提到千嬅囝囝Torres在馬場現身,千嬅就表示奶奶想見Torres,但囝囝至今仍未知道何謂賭博,只知道賽馬是比賽。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!