掃呢頁CODE去手機

2017年4月24日 星期一

「湖南仔」鬥周星馳 「痰」笑風生 __,周星馳,

周星馳(左)、曾守明(右)
「湖南仔」鬥周星馳「痰」笑風生「綠葉王」曾守明於1987年效力無綫,1990年轉投亞視拍劇,直至1999年再度回巢並工作至今。三十年來參演超過二百部劇 ...


「湖南仔」鬥周星馳 「痰」笑風生

「綠葉王」曾守明於1987年效力無綫,1990年轉投亞視拍劇,直至1999年再度回巢並工作至今。三十年來參演超過二百部劇集及超過三十部電影,最為人津津樂道是他在1994年和周星馳合演電影《國產凌凌漆》中的無厘頭對白!飾演大賊「湖南仔」的曾守明犯案前,在酒樓被周星馳吐痰在大髀,曾守明問:「先生,呢篤痰係咪你吐?」周星馳話:「係呀係呀,冇錯,點呢?有咩問題呢?」曾守明神回:「冇冇冇,得個知字啫!」跟住得知大家來自湖南並談起村口隻狗,「村口長期擺隻狗喺度吠!」「隻狗咪係我養囉!後尾仲無端端失蹤!原來被人扑咗嚟食!唔係你做嘛?笑得咁尷尬嘅?」

另外,2007年曾守明參演由張曼玉前夫兼法國名導奧利華阿薩耶斯執導的《Boarding Gate》、2011年更參演奧斯卡影后桂莉芺白德露主演的《世紀戰疫》等。去年曾守明現身森美主持的《Sunday好戲王》獲頒贈「TVB突警王」一獎,當時他說:「未來日子我會繼續為香港觀眾服務,希望大家記住我,我係曾守明,我係一個演員。」曾守明,我們永遠懷念你。

曾守明於鄭丹瑞手中奪得「TVB突警王」獎。
  • 曾守明於鄭丹瑞手中奪得「TVB突警王」獎。
曾守明曾參演荷里活電影《世紀戰疫》。
  • 曾守明曾參演荷里活電影《世紀戰疫》。

鍾意就快D Share啦!