掃呢頁CODE去手機

2017年4月20日 星期四

飯都唔使食 胡諾言攬住阿仔啜啜啜 [壹週刊 - 1415] __,胡諾言,M1,

小Jaydan勁可愛,全晚食飯笑笑口無扭計,難怪胡諾言不論坐低或散步都不停啜。同你吟一吟飯都唔使食 胡諾言攬住阿仔啜啜啜完全無懼四百萬養一個小朋友的胡 ...


小 Jaydan勁可愛,全晚食飯笑笑口無扭計,難怪胡諾言不論坐低或散步都不停啜。

同你吟一吟

飯都唔使食 胡諾言攬住阿仔啜啜啜

完全無懼四百萬養一個小朋友的胡諾言,眨吓眼七年抱三。去年老婆陳琪以四十一歲高齡幫胡諾言追到粒慈姑椗,屈指一算,小 Jaydan(胡澔錕)已經六個月大。

這天傍晚六時,《壹》仔於西貢撞到胡諾言一家五口,同兩個老人家食晚飯。泊好車後胡諾言一坐低已經搶住要抱囝囝 Jaydan,同一月百日宴相比, BB頭髮濃密咗,皮膚又白又滑,眼形似足陳琪,胡諾言抱到完全唔捨得放手,啜完又啜,錫到個仔燶,直到老婆、阿女詐型,先至肯放低小 Jaydan坐 BB車。

應酬吓兩個寶貝女影影相,玩咗陣直播,見到一枱都係餸,胡諾言九秒九醫飽肚,急不及待又再抱起小 Jaydan到餐廳外散步,又繼續肉緊地邊抱邊啜,直到家人離開,胡諾言才依依不捨交俾老婆,攞車準備離開。

陳琪詐型,胡諾言先肯放低 BB,同兩個囡囡影相互動一下。

站在門外 standby的胡諾言,一家食完飯即幫手推二女 Jacey(胡芷悠)離開,再趕去攞車,好忙!

生完半年,陳琪明顯未收身。

今年一月,胡諾言為小 Jaydan舉行百日宴,陳琪同時宣布封肚唔再生。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!