掃呢頁CODE去手機

2017年4月20日 星期四

「緋聞舊愛」排住隊結婚 __,

苟芸慧
「緋聞舊愛」排住隊結婚曾與郭富城傳緋聞的藝人苟芸慧及方皓玟亦排隊準備做新娘!苟芸慧昨日與周柏豪出席鑽飾品牌活動,以低胸TubeDress晚裝上陣,性感 ...


「緋聞舊愛」排住隊結婚

曾與郭富城傳緋聞的藝人苟芸慧及方皓玟亦排隊準備做新娘!苟芸慧昨日與周柏豪出席鑽飾品牌活動,以低胸Tube Dress晚裝上陣,性感耀眼,她笑言若將來結婚,老公親自設計婚戒會更sweet。與賽車手陸漢洋蜜運中的她被問收到求婚戒指未?她說:「未,好多嘢係雙方嘅。(隨時嫁?)我係Ready。(欠求婚?)你哋唔好幫佢問,留番畀佢。」她表示已見雙方家長,並透露爸爸大讚男友細心又負責任:「爹哋覺得佢係可付託終身嘅對象。」談到前緋聞男友郭富城結婚,她說:「有send message祝福佢。」

而現年36歲的方皓玟(原名吳嘉欣),被揭4月10日已入紙排期註冊結婚,在擬結婚通知書上,男方為37歲日籍模特兒安田慎吾,二人申報同一住址。方皓玟受訪時承認:「排緊期,係會結婚,只係我唔鍾意消費婚姻,所以感情一路低調。多謝大家關心、祝福。」昨日她出席活動時,左手無名指戴上疑似婚戒。被傳當年因方媛介入而與城城分手的方皓玟,對於城城結婚,她說:「祝佢哋幸福快樂。(有冇聯絡?)唔會(浪子都結婚?)人人都會結婚嘅,呢件事值得祝福,冇嘢比搵到一個終身伴侶更開心。(心酸?)朋友結婚點會心酸呀?係值得高興。」

方皓玟與同居男友安田慎吾入紙排期註冊。
  • 方皓玟與同居男友安田慎吾入紙排期註冊。

鍾意就快D Share啦!