掃呢頁CODE去手機

2017年4月26日 星期三

鴛鴦戲水!馬浚偉讚胡定欣色香味俱全 __,定欣,馬浚偉,胡定欣,

好似好正咁!藝人馬浚偉與胡定欣於電視廣播城為無綫劇集《宮心計2深宮計》拍攝一場鴛鴦出浴戲份,馬浚偉與定欣於劇中分別飾演太子與太子妃,劇組搭了一個浴池景 ...


好似好正咁!

藝人馬浚偉與胡定欣於電視廣播城為無綫劇集《宮心計2深宮計》拍攝一場鴛鴦出浴戲份,馬浚偉與定欣於劇中分別飾演太子與太子妃,劇組搭了一個浴池景於場地拍攝,雖然落雨,但無阻太子與太子妃雅興,二人齊齊露肩坐在浴池中,定欣更大晒鎖骨上陣,拍罷二人笑言舒服到如做Spa、浸溫泉般,定欣更拍到開心晒V!

激讚環境好

其實之前此劇的美女劉心悠、黃心穎及周秀娜都已拍過出浴鏡頭,這次輪到馬浚偉與定欣拍攝,馬浚偉坦言現場色香味俱全,拍得好開心。他接受東網訪問時謂:「浴池係實景兼有暖水同消毒過濾,成件事好專業,池中嘅花瓣真係好香,感覺好似做Spa咁,我平時好少做Spa,簡直係浸到唔想起身,浸到皺晒皮都抵!」劇組於現場貼心設帳篷、暖風機及預備毛巾,太子與太子妃果然夠派頭。說到有美相陪,馬浚偉說:「有佢陪係好賞心悅目!環境又靚又香,色香味俱全!」

笑馬浚偉野性

而定欣接受訪問時則大讚馬浚偉造型「好野性」,她謂:「佢平時紮起個頭,今次放低頭髮好似另一個人咁!好野性!今次場口只係普通夫妻戲水戲。(有冇進一步埋牙?)有錫吓額頭,都有啲房事場口,但喺廠景唔喺水。」定欣指第一次拍宮廷浸浴戲好興奮,感覺好新奇,她指今次幻想自己浸溫泉,她笑言最爆笑的是池中裝酒浮起的器具,原來是馬浚偉用腳頂才浮得起!問到準備工夫?定欣指自己穿着肉色打底衫,笑謂:「唔穿崩就得!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!