網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月23日 星期日

梁烈唯鼓勵好友齊戒酒 __,梁烈唯,

梁烈唯與Bob同樣愛好杯中物,更曾飲醉當眾咀嘴。
梁烈唯鼓勵好友齊戒酒Bob好友梁烈唯原來一早已知Bob嫂有喜,更一直保守秘密,當得悉阿Bob公布喜訊,唯唯笑言如釋重負:「我要幫BB改花名叫林仔(La ...


梁烈唯鼓勵好友齊戒酒

Bob好友梁烈唯原來一早已知Bob嫂有喜,更一直保守秘密,當得悉阿Bob公布喜訊,唯唯笑言如釋重負:「我要幫BB改花名叫林仔(Lam boy)。」續表示相信Bob為了囝囝應會像他一樣戒酒!原來唯唯昨在社交網留言:「好多人問我是否真的決定戒酒、戒夜生活?我再答大家一次,係啊!我冇定下期限,但短期內一定不會飲!我答應了個女,希望有更健康的身體陪她成長!」

而范振鋒則透露前晚與Bob晚膳時,看到新聞已即時恭喜Bob嫂,終於可以準備收工:「由阿Bob第一個女出世,當時喊住打畀我,真係好戥佢開心,希望小朋友快高長大,一切順利!」

而陳慧敏昨日出席活動,對於老闆Bob成功追仔,她坦言:「證明佢積落唔少福氣,仔女一堂,好開心!」又笑言希望對方咁開心可以派錢加人工。

陳慧敏
  • 陳慧敏
(左)梁烈唯、(中)范振鋒<br>Bob成功追得「慈姑椗」,好友都非常戥佢高興。
  • (左)梁烈唯、(中)范振鋒

    Bob成功追得「慈姑椗」,好友都非常戥佢高興。

鍾意就快D Share啦!