掃呢頁CODE去手機

2017年4月16日 星期日

「佢冇怨言,唯一係唔夠成熟」 大劉讚甘比盡責顧家 __,甘比,劉鑾雄,大劉,

「佢冇怨言,唯一係唔夠成熟」大劉讚甘比盡責顧家娛樂要聞【劉鑾雄講大劉】【連載系列之十八 最後女人】劉鑾雄(大劉)在多年的感情生活上是多情種,女友多如繁 ...


「佢冇怨言,唯一係唔夠成熟」

大劉讚甘比盡責顧家

娛樂要聞

【劉鑾雄講大劉】

【連載系列之十八 最後女人】劉鑾雄(大劉)在多年的感情生活上是多情種,女友多如繁星。去年病重時,得到陳凱韻(甘比)不辭勞苦照顧他和一對子女,絕無怨言,如他所言「路遙知馬力,日久見人心」,令他決定再婚,給甘比一個「劉太」名份。大劉更首次公開大讚甘比超過100分,但唯一缺點是欠成熟。



大劉感激甘比在他患病時細心照顧,又頻撲湊仔女。(版權所有.嚴禁盜用)

劉鑾雄在商界上有「狙擊手」之稱,感情路上更多情,多年來備受外界矚目,不過情場老手的他亦承認曾後悔為愛情落錯注。去年他因腎病病重,獲得多年紅顏女友甘比對他不辭勞苦照顧而深受打動,故換腎後健康好轉時,為人生幸福再下注,再婚娶甘比,賜對方名份。



大劉一手抱着孻仔仲學,一手攬實秀樺,盡顯慈父之情。(版權所有.嚴禁盜用)



大劉戴上消防員帽及手持公仔,享受兩父子的玩樂時光。(版權所有.嚴禁盜用)



大劉接受本報獨家專訪時,攬着甘比在他「一生中最愛」的畫作前合照。

「佢令我好感動」

大劉日前接受本報專訪時,作為劉太的甘比全程默默守候,其間更為大劉遞上大褸,提點攝影師小心燈光等,孻仔仲學放學前來會合,兩母子就靜坐一旁,盡顯背後女人的細心周到。記者開玩笑問大劉,甘比是否他最後一個女人?他即幽默大笑:「如果你要我答,今日就一定係!哈哈!講笑啫!」

之後,大劉正經地說:「佢真係令我好感動,第一,以今日嘅best knowledge(以我了解),一定係最後一個女人。我識佢15、16年,無論中間我啲脾氣幾唔好,搵佢發脾氣又好,佢都就我。我有病時,佢照顧周到,同埋好頻撲,要照顧仔女,又顧住頭家,接仔女返學放學,其實佢好辛苦好攰,差不多日日夜夜,幾乎崩潰咁滯。好彩呢排我身體好啲,佢真係盡咗佢責任,盡咗佢能力。」



平時一臉嚴肅的大劉與秀樺瞇眼又嘟嘴,展示調皮一面。(版權所有.嚴禁盜用)



大劉與甘比及秀樺於去年大除夕倒數時,齊齊做「眼鏡黨」。(版權所有.嚴禁盜用)



甘比與大劉相戀10多年,早已融入劉家。(版權所有.嚴禁盜用)

無端小器單打

離婚多年的大劉直言最初未有再婚打算:「有時人嘅嘢係講緣份,感情係慢慢培養出嚟,我都冇諗住要再結婚,但結咗就要徹底,有時啲嘢係整定,唔係有planning,只係適當時間做最適當嘢,梗係唔係要刺激呢個嗰個咁幼稚,儍嘅咩!」

對甘比的評價,大劉大讚超過100分:「佢真係冇怨言,唯一係唔夠成熟,因年紀仲輕,但人品算好好,係有時會無端小器咁單單打打,男人最怕呢啲嘢,我哋男人思想要好理智同清醒,當諗緊嘢去搵食投資,唔理智唔得,投資係好痛苦、好寂寞嘅。」外形上大劉強勢,而甘比溫純,但他吵架後亦會𠱁回對方:「以前我哋嗌交,我媽媽覺得佢老實,會叫佢忍,咁發完一陣脾氣,知道自己唔啱,我都會主動出聲講好說話𠱁番佢,10次嗌交,一般有7次係我唔啱嘅。」

再有家室,大劉笑言見過鬼怕黑,不敢再識女友,問是否與呂麗君分手後才有此決定?大劉表示:「我冇講佢呀,我唔方便講人哋嘅嘢!」對於他曾澄清及展示送給呂麗君簽收珠寶的單據,他說:「工作做嘢時會好小心,好均真會有記錄,但禮物畀人簽收係做過一次啫!我送好多嘢畀老婆甘比、我啲妹都冇簽收㗎!」

採訪:陳月媚

攝影:陳俊強

【大亨起跌】大劉語錄

大劉受訪時大講人生起跌,由家庭、事業到感情無所不談,連爆金句,令人回味。

「我係廢柴中嘅廢柴,懵炳中嘅懵炳!」提及生意失敗時自嘲。

「不知幾多人寫信嚟,或者阿媽帶埋個女嚟,想我去照顧佢個女喎!望都唔敢望聽都唔想聽點知你係咪捉黃腳雞㗎!」講不時有人寫信或自薦想見面的奇遇。

「我唔係股壇狙擊手,每次有呢啲行動,次次百分之一千都係被迫。我可以誓神劈願講,完全係被迫!」道出做股壇狙擊手並非自願。

「四十幾年前冇錢,真係遇佛弒佛,遇父刺父,都要做!」因家族失和,大劉24歲入院割膽,要問老工人借錢出院,獨自流淚感懷身世。

「錢有機會就搵,但唔需要刻意,都已經夠食夠着,已經好夠,唔需要去爭做第幾富豪,我要引述好多人講:『我心中富有咪得囉!』」談及現在搵錢心態。

「我唔係一出世就八、九十歲㗎!」自言做過後生仔,經歷過求戀期,愛聽《一生中最愛》。

【Timeline】手機用戶請按此,瀏覽「傳奇狙擊手劉鑾雄 」: http://bit.ly/LAU-timeline

【話你知】同大劉有關係嘅名人、美女有幾多? 即睇「大劉人物關係圖 」: http://bit.ly/JosephLau


鍾意就快D Share啦!