掃呢頁CODE去手機

2017年4月4日 星期二

女神男神:【有片】球壇玩嘢王!馬來西亞索主播被玩殘 __,女神,

懷斯玩殘索女主播:http://bit.ly/2n5Y51c 冇陰公呀!索女主持畀整蠱!利物浦名將懷斯早前去咗馬來西亞做宣傳,期間上一個電視台節目受訪 ...


懷斯玩殘索女主播:http://bit.ly/2n5Y51c 

冇陰公呀!索女主持畀整蠱!利物浦名將懷斯早前去咗馬來西亞做宣傳,期間上一個電視台節目受訪,就上演一幕「計中計」好戲,玩殘索爆女主持曾伊敏(Amanda)!

呢個玩嘢節目本來係由Amanda整蠱懷斯,由佢發問一系列尖銳問題企圖辣著嘉賓,例如問從未拎過英超冠軍嘅懷斯「捧英超係咩滋味?」又問「08年歐聯4強輸畀車路士係咪專登擺烏龍?」就算Amanda樣靚身材正,懷斯照樣火都嚟嗌咗句「我受夠啦」就起身走人。

睇住懷斯嬲爆爆咁走,Amanda即刻一邊道歉一邊追出去解釋,點知懷斯個樣突然由「嬲嬲」變「笑到喊」話:「我想話你知,你已經畀我哋整蠱」呢位挪威球星事後仲喺社交網留言:「呢個馬來西亞節目,係一個大整蠱節目,本來佢(Amanda)想玩我,但我同導演夾埋玩番佢,我真係一個好出色嘅演員呀!」

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!