掃呢頁CODE去手機

2017年4月4日 星期二

【手快快】舒淇親親大自然甫錯雀斑自拍 __,舒淇,

Ohno………(掩面)台灣女神舒淇不嬲有個甫相癮,成日喺社交網上載極大頭自拍,有時仲近到得番隻眼,不過女神天生麗質,無論幾近都係皮膚白滑零毛孔,靚樣依 ...


Oh no………(掩面)

台灣女神舒淇不嬲有個甫相癮,成日喺社交網上載極大頭自拍,有時仲近到得番隻眼,不過女神天生麗質,無論幾近都係皮膚白滑零毛孔,靚樣依舊,吸Like無數,網友瘋狂力撐,都咪話唔勁呀!

今日舒淇又上載佢嘅大頭自拍,講到佢自己去咗親親大自然,仲一口氣Upload咗六張相,都係影住佢同啲溪水「合照」,水清沙幼加埋靚樣,好治愈呀~~不過望望吓,咦……點解有兩張相咁似未P圖嘅原圖嘅?呢兩張自拍嘅色水同其餘嘅相比,明顯冇咗個爆光feel,而女神面上嘅雀斑又忽然彈晒出嚟,重點係舒淇亦上載埋P圖後嘅靚相,有晒前後對比圖,見到舒淇P到連頂帽原有嘅圖案都可以冇埋,仲白到識反光咁,Oh no……

有網友就留言問女神係咪錯手甫錯相,不過都有好多網友繼續力撐女神,仲話舒淇其實唔使P圖,用番原圖更自然更貼地𠻹!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!