掃呢頁CODE去手機

2017年5月20日 星期六

王麗嘉霸氣漏奶 36E陳婉衡唔夠搶Fo __,陳婉衡,王麗嘉,

王麗嘉(左)同陳婉衡鬥晒比堅尼。雖然阿媽話未食五月糉,寒衣不敢送,但係水着真係一連四季都唔使收埋,有陽光就有水着!名模馬詩慧兩名千金王曼喜同王麗嘉出名 ...


王麗嘉(左)同陳婉衡鬥晒比堅尼。

雖然阿媽話未食五月糉,寒衣不敢送,但係水着真係一連四季都唔使收埋,有陽光就有水着!名模馬詩慧兩名千金王曼喜同王麗嘉出名樣靚身材正,繼大女王曼喜早排連環晒出浴大裸背等噴血相後,二女王麗嘉都要出招,喺社交網同樣大晒水着照。個個都晒水着相,但點樣吸Like吸晴度爆燈,「角度的重要性」係一生嘅學問!嗱!大家學嘢嘞!好似身處喺美國加州嘅沙灘、咬住粒士多啤梨嘅王曼喜,好霸氣咁影咗張低炒「漏奶」,即係令你好似喺現場一樣,喺佢前面踎低,之後再望上去......嘩!你見到咩先?南北半球?仲用呢個Terms就Out擺到明係嚟自廣東佛西嘅民間小吃:西樵大餅!唔係唔係嘛?

同樣成日晒水着晒到好似呼吸一樣自然嘅無綫咪神陳婉衡,相比王麗嘉張水着相,就冇咁搶Fo!身處泰國嘅陳婉衡以超緊身三點式、尤如紮糭一樣大晒36E胸器,雖然都吸睛嘅,但如果識得再玩吓角度,咪更加一地都係......花生囉!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!