掃呢頁CODE去手機

2017年5月20日 星期六

捲走數事件 曾國猷:我覺得好搞笑囉 __,曾國猷,

捲走數事件

曾國猷:我覺得好搞笑囉

娛樂要聞

捲走數事件曾國猷:我覺得好搞笑囉娛樂要聞曾國猷回應「走數」一事,他說:「我已經離開咗呢間公司,自己都冇嘢回應,呢件事都唔想再提!」又表示假如因為自己是 ...


曾國猷回應「走數」一事,他說:「我已經離開咗呢間公司,自己都冇嘢回應,呢件事都唔想再提!」又表示假如因為自己是「志偉兒子」而要負責,是件很搞笑的事,他說:「我唔可以話係100%受害,但對我嚟講係一個lesson!」曾國祥昨晚回覆本報:「其實𠵱家都仲了解中,我細佬離開公司成年,我知佢當時離開係交帶咗所有事,所有責任都唔關佢事。如果佢有責任嘅話,我覺得佢一定會負嘅,只不過我哋𠵱家需要一啲專業嘅意見同律師傾吓,問吓究竟件事係點樣先。如果件事唔關佢事而係俾人中傷,我哋會保留一個追究嘅責任。」

有份參與的本地樂隊Dear Jane透過所屬華納唱片公司回應:「喺表演前已經收了定金,後來表演取消咗。」Supper Moment的成員CK則回覆指當時未有收取定金,沒有實際損失。曾志偉在截稿前未有回應。另外,據資料顯示81TV LIMITED於2015年9月的三位大股東中包括Mark,不過Mark已於去年12月1日退股。

採訪:小米、李森、曹家誠
鍾意就快D Share啦!