掃呢頁CODE去手機

2017年5月20日 星期六

避談太太懷孕!城城聽阿媽話唔講得 __,城城,郭富城,

城城笑言要聽阿媽話,唔可以講太太嘅孕事。天王郭富城晚上以一身黑色打扮在港出席意大利的《第六屆香港薩蘭托國際電影節》,獲頒「SalentoCinemaA ...


城城笑言要聽阿媽話,唔可以講太太嘅孕事。

天王郭富城晚上以一身黑色打扮在港出席意大利的《第六屆香港薩蘭托國際電影節》,獲頒「Salento Cinema Actor Award」,而影星葉德嫻、梁家輝及楊千嬅等亦曾先後獲得該獎項。領奬後的城城表示,對於意大利事物包括賽車十分感興趣,亦多謝大會向自己頒發奬項,以肯定其電影上的成績。

而太太方媛盛傳有孕,當記者追問是否有新家庭成員時,城城卻謂:「今年母親節,我同媽媽食咗餐飯,佢叮囑我要好好保護自己嘅家庭,咁都唔使每次出嚟都同大家交代家事嘅。雖然我尊重記者,但都要尊重媽媽同保護家庭,所以以後關於家事嘅嘢我都唔會答。(真係有新成員?)都話成家立室後就順其自然,有都係上天賜畀我嘅,日後大家喺街見到我扶老攜幼就畀祝福我(屋企有變化?)我已經答咗啦,唔講喇!」

談及與周潤發拍攝新片,並獲稱讚成熟,城城說:「如果係梗係開心,我同發哥今次好多對手戲。拍完呢套戲,我仲會再同翁子光合作,拍新戲《全球通緝令》。(冇時間陪太太?)我好期待再同翁子光合作,呢套係年代電影,我都冇試過演由五、六十年代出發嘅電影。(咪要演齊老、中、青三代?)係嘅,我會演番自己年輕版。」當記者再追問今次得奬,太太有否奬勵他,城城拋下一句:「冇喎!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!