網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月6日 星期六

王君馨7.11大婚 香香全力撐 __,香香,王君馨,君馨,岑麗香,

王君馨7月11日結婚喇!藝人王君馨(Grace)與圈外男友Daniel已定好大日子,將於7月11日二人相識紀念日在港設宴,獲一班好姊妹岑麗香、苟芸慧等 ...


王君馨7月11日結婚喇!

藝人王君馨(Grace)與圈外男友Daniel已定好大日子,將於7月11日二人相識紀念日在港設宴,獲一班好姊妹岑麗香、苟芸慧等全力協助籌備婚禮。

講到Grace的婚禮,香香接受東網訪問時興奮表示:「係呀,我哋知道佢定咗大日子,係7月11號,我哋會全程ready,standby做個好姊妹,佢需要乜我哋就做乜,嗰日係屬於佢嘅day,我哋全程ready support佢架喇!(姊妹們開咗會未?)又未完全定晒,不過仲有時間,趁依家要plan定多啲嘢!」

苟芸慧則化身「保護證人組」,稱未收到好姊妹通知:「未收到任何通知喎,相信Grace好快會通知我哋。(送咩禮畀新娘子?)我仲諗緊呀!」問到會否攜眷出席好姊妹婚禮,苟芸慧就避答。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!